;
coinex

این وسایل نقلیه الکتریکی تردد میان شهری را متحول می کنند

 شرکت های مختلف تلاش می کنند تا با اختراع وسایل نقلیه الکتریکی جالب، به رفت و آمد آسان افراد در سطح شهر ها کمک کنند. از هاوربورد ها گرفته تا پهبادهای مسافربری، وسایل نقلیه با هدف سهل و راحت کردن حمل و نقل در مسافرت های درون شهری ایجاد شده اند.

شرکت های مختلف تلاش می کنند تا با اختراع وسایل نقلیه الکتریکی جالب، به رفت و آمد آسان افراد در سطح شهر ها کمک کنند. از هاوربورد ها گرفته تا پهبادهای مسافربری، وسایل نقلیه با هدف سهل و راحت کردن حمل و نقل در مسافرت های درون شهری ایجاد شده اند.

یاماها یکی از شرکت هایی است که با رونمایی از کانسپت جدید خود قصد دارد دورنمایی از تردد میان شهری در آینده را در ذهن افراد ایجاد کند. این کمپانی ژاپنی اخیرا از چند کانسپت وسایل نقلیه ی الکتریکی با ظاهری عجیب رونمایی کرده که برای رفت و آمد در مسیر های کوتاه ایجاد شده اند.

اولین ماشین، 05Gen نام داشته و عملکرد آن شباهت زیادی با سایر دوچرخه های الکتریکی دارد؛ با این تفاوت که از سه چرخ برخوردار بوده و شبیه به سه چرخه های بزرگسالان است. یاماها از این وسیله را به عنوان “محرک پوشیدنی” یاد می کند؛ چرا که اطراف راننده ی خود را می پوشاند.

اولین ماشین، 05Gen نام داشته و عملکرد آن شباهت زیادی با سایر دوچرخه های الکتریکی دارد؛ با این تفاوت که از سه چرخ برخوردار بوده و شبیه به سه چرخه های بزرگسالان است. یاماها از این وسیله را به عنوان "محرک پوشیدنی" یاد می کند؛ چرا که اطراف راننده ی خود را می پوشاند..

از لحاظ طراحی ظاهری باید گفت که سه چرخه ی 05Gen به یک سقف خمیده مجهز شده که بالای سر راننده قرار می گیرد و از او در برابر نور خورشید و آب باران حفاظت می کند. به گفته ی یاماها، بدنه ی سه چرخه به نوعی طراحی شده که یادآور احساس قدم زدن می شود، در حالی که راننده واقعا در حال پدال زدن است.

از لحاظ طراحی ظاهری باید گفت که سه چرخه ی 05Gen به یک سقف خمیده مجهز شده که بالای سر راننده قرار می گیرد و از او در برابر نور خورشید و آب باران حفاظت می کند. به گفته ی یاماها، بدنه ی سه چرخه به نوعی طراحی شده که یادآور احساس قدم زدن می شود، در حالی که راننده واقعا در حال پدال زدن است..

این وسیله همچنین به یک مکانیسم یادگیری مجهز شده که پیچ های شدید را کنترل می کند؛ علاوه بر این، محفظه ی ذخیره سازی و یک دستیار قدرت الکتریکی برای زمان هایی در نظر گرفته شده که راننده حوصله ی پدال زدن ندارد.

وسیله ی دیگری که از طرف این کمپانی معرفی شده، 06Gen نام دارد و ظاهر آن شبیه به ماشین های گلف فانتزی است.

وسیله ی دیگری که از طرف این کمپانی معرفی شده، 06Gen نام دارد و ظاهر آن شبیه به ماشین های گلف فانتزی است..

یاماها از این وسیله به عنوان “بالکن همراه” یاد می کند؛ و احساسی شبیه به اتاق نشیمن را ایجاد می کند. مبل های این وسیله، دور تا دور فضای داخلی آن را پوشانده اند و صندلی راننده در قسمت میانی این مبل قرار گرفته است. یک طرف 06Gen کاملا باز است که به اعتقاد یاماها، صحبت کردن با راننده ی وسایل نقلیه ی دیگر را امکان پذیر می کند.

یک طرف 06Gen کاملا باز است که به اعتقاد یاماها، صحبت کردن با راننده ی وسایل نقلیه ی دیگر را امکان پذیر می کند..

یاماها این دو وسیله ی نقلیه را به منظور برآورده کردن نیازهای سیستم حمل و نقل جزیره ی ژاپنی اومیشیما طراحی کرده است. هیچ اطلاعاتی درباره ی رنج سرعت، محدوده ی مسافتی، مدت زمان شارژ و تولید گسترده ی این محصول منتشر نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی ماشین جالبیه.

    پاسخ