;
coinex

رونمایی از گوشی جدید هوآوی در اول سپتامبر

گوشی جدید هوآوی در اول سپتامبر یعنی یازده شهریور رونمایی می شود.

گوشی جدید هوآوی در اول سپتامبر یعنی یازده شهریور رونمایی می شود.

کمپانی چینی تولید کننده ی گوشی های هوشمند دعوتنامه های این رویداد، که در IFA 2016 برلین برگزار می شود را ارسال کرده است. (IFA 2016 امسال از 2 تا 7 سپتامبر برگزار خواهد شد.)

هنوز برای تصور اینکه چه دستگاه هایی معرفی خواهند شد، بسیار زود است؛ با اینحال، این احتمال وجود دارد که از دنباله رو فبلت هوآوی میت 8 رونمایی شود. لازم به ذکر است که گوشی هوآوی میت 8 در ماه نوامبر معرفی شد؛ اما به نظر می رسد که کمپانی هوآوی قصد دارد مانند شرکت رقیب خود، یعنی سامسونگ عمل کند. سامسونگ در فاصله ی کمی که از معرفی پرچمداران سری اس می گذرد، قصد راه اندازی گلکسی نوت 7 را در دارد. شایع شده که این گوشی در اوایل آگوست راه اندازی خواهد شد.

بدین ترتیب، این عملکرد هوآوی چندان دور از ذهن نیست. احتمالا هوآوی قصد دارد قبل از معرفی گوشی های آیفون 7 پلاس یا آیفون 7 پرو، دستگاه سری میت خود را راه اندازی کند تا در این فاصله بتواند توجه برخی از مشتریان را به خود جلب کند. با این اوصاف، منتظر رویداد اول سپتامبر هوآوی باشید. تمامی این اخبار از طرف وبسایت تکرا پوشش داده می شوند. انتظار داریم تا زمان رونمایی رسمی، شایعاتی را پیرامون دستگاه سری میت هوآوی بشنویم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر