;
coinex

کپی سامسونگ از دکمه ی اسکنر اثر انگشت اپل

این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای تقویت عملکرد اسکن، از شمایل دکمه ی اسکنر اثر انگشت اپل کپی کند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای تقویت عملکرد اسکن، از شمایل دکمه ی اسکنر اثر انگشت اپل کپی کند.

اخیرا دو پتنت سامسونگ منتشر شده که از هدف کمپانی برای تقویت اسکنر اثر انگشت در گوشی های هوشمند خود خبر می دهد. اولین پتنت، جزئیات استفاده از دکمه ی دایره ای شبیه به اسکنر اثر انگشت اپل را تشریح می کند که سنسور را در زیر دکمه ی هوم دستگاه قرار می دهد. این دقیقا همان چیزی است که کمپانی اپل از آغاز در آیفون های خود تعبیه کرده است. از آنجاییکه این کمپانی همیشه به کپی برداری از اپل متهم شده، با اینحال پتنت این نوآوری به ثبت رسانده است؛ بنابراین بعید به نظر می رسد که دکمه ی مستطیل شکل دستگاه های خود را با دکمه ی مشابه آیفون جایگزین کند. لازم به ذکر است که انتخاب چنین گزینه ای از لحاظ قانونی هیچ ایرادی ندارد.

اولین پتنت، جزئیات استفاده از دکمه ی دایره ای شبیه به اسکنر اثر انگشت اپل را تشریح می کند که سنسور را در زیر دکمه ی هوم دستگاه قرار می دهد. .

پتنت دوم به راه حلی اشاره می کند که تا به حال در دستگاه های اندرویدی دیگر شاهد آن بوده ایم. سامسونگ در این پتنت، اسکنر اثر انگشت را در زیر دکمه ی خوم قرار نمی دهد، بلکه آن را در پشت دستگاه، جایی که فضای بیشتری برای تعبیه ی سنسور بزرگ تر به منظور تقویت عملکرد اسکنر اثر انگشت وجود دارد، قرار خواهد داد. قبلا در گوشی های دیگر از جمله مدل های هوآوی، از این قابلیت استفاده شده بود؛ بنابراین اگر سامسونگ از آن استفاده کند، تعجب نخواهیم کرد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ نسبت به تقویت اسکنر اثر انگشت در گوشی های خود اقدام کند؛ بارها دیده ایم نوآوری های این شرکت به مرحله ی تولید انبوه نرسیده اند.

پتنت دوم به راه حلی اشاره می کند که تا به حال در دستگاه های اندرویدی دیگر شاهد آن بوده ایم. سامسونگ در این پتنت، اسکنر اثر انگشت را در زیر دکمه ی خوم قرار نمی دهد، بلکه آن را در پشت دستگاه، جایی که فضای بیشتری برای تعبیه ی سنسور بزرگ تر به منظور تقویت عملکرد اسکنر اثر انگشت وجود دارد، قرار خواهد داد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر