;
coinex

Honor 8 احتمالاً در تاریخ 5 جولای معرفی می شود

Honor 8 احتمالاً در تاریخ 5 جولای معرفی می شود

مدتی است گزارش هایی منتشر می شوند و حاکی از این هستند که هواوی قصد دارد تا گوشی هوشمند Honor 8 خود را به زودی معرفی کند. از این گوشی به عنوان مدل کامپکت Honor V8 یاد می شود که چندی پیش اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و زمان معرفی آن منتشر شد. حالا با توجه به تصویر تبلیغاتی منتشر شده به نظر می رسد که گوشی Honor 8 موجودیت داشته باشد؛ هر چند که در این تصویر نمایی از این گوشی هوشمند وجود ندارد اما احتمال می رود تا هواوی از این گوشی در تاریخ 5 جولای رونمایی کند.

همان طور که می دانید هواوی در چند سال گذشته مانور زیادی بر روی برندHonor  خود داده است و همچنان قصد دارد تا محصولاتی دیگر از این برند را ارائه دهد. در همین راستا نیز Honor V8 در ماه گذشته به صورت معرفی شد که یکی از قدرتمند ترین محصولات Honro به شمار می آید. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی است و قدرت پردازشی توسط چیپ ست Kirin 950 تامین می شود. این دستگاه همچنین از 4 گیگابایت حافظه رم پردازشی از نوع LPDDR4 برخوردار است.

همان طور که می دانید هواوی در چند سال گذشته مانور زیادی بر روی برندHonor  خود داده است و همچنان قصد دارد تا محصولاتی دیگر از این برند را ارائه دهد. در همین راستا نیز Honor V8 در ماه گذشته به صورت معرفی شد که یکی از قدرتمند ترین محصولات Honro به شمار می آید. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی است و قدرت پردازشی توسط چیپ ست Kirin 950 تامین می شود. این دستگاه همچنین از 4 گیگابایت حافظه رم پردازشی از نوع LPDDR4 برخوردار است.

طبق شایعات منتشر شده پیش بینی می شود که گوشی آنر 8 نسبت به Honor V8 کوچکتر بوده و دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی باشد. انتظار می رود تا این دستگاه به مانند مدل بزرگتر خود به چیپ ست Kirin 950 مجهز باشد. گفته می شود این دستگاه دارای پورت USB نوع C خواهد بود و در چندین مدل مختلف عرضه می شود. قیمت این دستگاه برای مدل با رزولوشن 1080p حدود 300 دلار اعلام شده است و مدل 128 گیگابایتی با رزولوشن صفحه نمایش کواد اچ دی 425 دلار قیمت خواهد داشت. در مجموع این گوشی در 8 مدل منتوع عرضه می شود. همان طور که گفته شد این گوشی در تاریخ 5 جولای معرفی خواهد شد و یک هفته بعد از آن راهی بازار می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر