;
coinex

مشخصات هواوی آنر ۸ بر روی وب سایت تنا قرار گرفت

هواوی از گوشی هوشمند آینده ی خود یعنی آنر ۸ (Honor 8) به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند هم رده ی خود از نظر ظاهری تاکید می کند. در واقع در تیزر اخیر مرتبط با این دستگاه، هواوی این دستگاه را “بیش از حد زیبا” می خواند. تاکنون هیچ رندری از این گوشی به بیرون درز نکرده اما هم اکنون از طریق وب سایت تنا، بسیاری از مشخصات و همچنین طراحی این دستگاه به تصویر کشیده شده و در اختیار عموم قرار گرفته است.

اول از همه باید بگوییم که همانطور که پیش بینی می شد، آنر ۸ از یک طراحی شیشه ای دوجداره با یک فریم فلزی استفاده خواهد کرد. اگر بخواهیم صادقانه راجع به این گوشی اظهار نظر کنیم باید بگوییم که حداقل در این تصاویر خبری از ظاهر فوق العاده نیست و به نظر می رسد که طراحی پایه ای این گوشی هم مانند مدل های نسل قبلی ست.

جدا از این موارد باید بگوییم که یک سنسور اثر انگشت مدور به همراه تنظیمات دوربین دوگانه در قسمت پشت این دستگاه دیده می شود.

هواوی آنر ۸ با نمایشگری ۵.۲ اینچی و ۱۰۸۰ پیکسلی عرضه می شود. از مشخصات داخلی این دستگاه باید به پردازنده ی کیرین ۹۵۰ اشاره کنیم که ۸ هسته ای ودارای سرعت حداکثر ۲.۳ گیگاهرتزی است. از این گوشی چندین نوع عرضه خواهد شد که این مدل ها در پشتیبانی از اتصالات شبکه ای و همچنین حافظه با هم تفاوت دارند. نمونه هایی با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی، رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این گوشی با اندروید ۶ از پیش نصب شده عرضه می شود و با قابلیت های پشتیبانی از دو سیم کارت و پورت اینفرارد همراه می شود.

این دستگاه از نقطه نظر دوربین همانند مدل آنر وی۸ (Honor V8) به نظر می رسد و بنابراین شاهد دوربین دوگانه ی ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت دستگاه و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن خواهیم بود. ابعاد این دستگاه ۷.۴۵×۷۱×۱۴۵.۵ میلیمتری و وزن آن ۱۵۳ گرم است.

انتظار می رود قیمت این دستگاه ۱۹۹۹ یوان (۳۰۶ دلار) باشد. این گوشی اوایل ژوئیه رونمایی می شود.

مشخصات و طراحی هواوی آنر ۸ بر روی وب سایت تنا قرار گرفت

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر