coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ انتشار گوشی های زنفون ایسوس مشخص شد

ماه گذشته، ایسوس از سه گوشی هوشمند جدید خود، زنفون ۳ (ZenFone 3)، زنفون ۳ دیلاکس (ZenFone 3 Deluxe) و زنفون ۳ اولترا (ZenFone 3 Ultra) رونمایی کرد. این کمپانی قیمت های این گوشی ها را اعلام کرد اما از تاریخ عرضه ی آنها چیزی نگفت. هم اکنون گزارش شده که این سه مدل در ۱۲ جولای در تایوان راه اندازی می شوند. با توجه به گزارش وب سایت تایوانی ePrice این تاریخ رسمی انتشار این گوشی هاست که از سوی ایسوس اعلام شده است.

زنفون های جدید اندروید ۶.۰ سفارشی شده با ZenUI خود ایسوس را اجرا می کنند و برخلاف مدل های رنفون ۲ سال گذشته، این مدل ها با اسکنر اثر انگشت همراه می شوند و به جای پردازنده های اینتل از پردازنده های کوالکام بهره می برند. همچنین نگته ی قابل توجه این است که گوشی های زنفون برای اولین بار از مواد پریمیوم ساخته شده اند؛ گوشی زنفون ۳ از شیشه و فلز معمولی و دو مدل دیگر از آلومینیوم ساخته شده اند.

قیمت زنفون ۳ از ۲۴۹ دلار شروع می شود این در حالی ست که دو مدل زنفون ۳ اولترا و زنفون ۳ دیلاکس به طور چشمگیری گرانتر هستند و قیمت آنها از ۴۷۹ دلار و ۴۹۹ دلار شروع می شود.

از آنجایی که برند ایسوس متعلق به کشور تایوان است انتظار می رود که تا قبل از انتشار مدل های زنفون در تایوان در هیچ جای دیگری منتشر نشوند.

تاریخ انتشار گوشی های زنفون ایسوس مشخص شد

تاریخ انتشار گوشی های زنفون ایسوس مشخص شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر