;
coinex

دکمه ی هوم آیفون 7 به فورس تاچ مجهز می شود

دکمه ی هوم آیفون 7 به فورس تاچ مجهز می شود

به گزارش تحلیلگران، دکمه ی هوم آیفون 7 به قابلیت فورس تاچ مجهز خواهد شد.

روز گذشته خبری از یک منبع ناشناس دریافت شد که در آن از دکمه ی هوم متفاوت آیفون 7 خبر می داد؛ در این طراحی برای شبیه سازی حالت کلیک از بازخورد لمسی استفاده می شود. بنا بر ادعای این منبع، این سیستم از رویکرد مشابه قابلیت فورس تاچ بهره می گیرد. اما در حال حاضر، تحلیلگران Cowen and Company این خبر را تایید می کنند.

تحلیلگران گزارش کرده اند که مجهز شدن دکمه ی هوم آیفون 7 به فورس تاچ، با سایر قسمت های گوشی همخوانی خواهد داشت. علاوه بر این و به منظور ارائه ی طراحی شسته رفته، دکمه ی هوم جا به جا نمی شود و این شانس خراب شدن دکمه ی فیزیکی را کاهش می دهد. کاربران دستگاه های آیفون اغلب با استفاده از دکمه ی هوم مشکل داشته اند؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت که این نتیجه ی تلاش های مغزهای متفکر اپل برای از بین بردن این اثر خواهد بود.

دکمه ی هوم مجهز به فورس تاچ همانند ترک پد هایی که اخیرا در مک بوک ها قرار می گیرد، یک حساسیت بازخورد لمسی ایجاد می کند؛ این بدان معناست که کاربر احساس می کند که دکمه ی هوم را فشار داده، در حالیکه دکمه ی فیزیکی حقیقتا حرکت نکرده است.

لازم به ذکر است که یکی از مشکلات ناشی از گنجاندن فورس تاچ در دکمه ی هوم آیفون 7 ، ریست کردن گوشی خواهد بود. در حال حاضر، با فشار دادن همزمان دکمه ی هوم و دکمه ی پاور دستگاه های آیفون، می توان آنها را ریست کرد؛ اما اگر دکمه ی هوم به یک دکمه ی نرم افزاری حساس تبدیل شود، بنابراین نیاز به یک طراحی دوباره مثل دکمه ی تنظیم صدا احساس می شود.

بنا بر ادعای Cowen and Company، آیفون 7 از طراحی ضد آب برخوردار می شود؛ در چند ماه گذشته، بارها تایید و تکذیب این خبر را شنیده ایم. همچنین از حذف شدن جک هدفون خبر داده است. شایعه ی دیگری که روز گذشته بر سر زبان ها افتاده مربوط به طراحی آیفون 7 در رنگ مشکی است که به رنگ اپل واچ شباهت دارد. با انتشار این خبر، احتمال طراحی آیفون 7 در رنگ آبی کنار گذاشته شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر