;
coinex

شایعه ی گوشی آیفون 7 در رنگ مشکی دوباره منتشر شد

روز گذشته خبری منتشر شد که از عرضه ی گوشی آیفون 7 در رنگ مشکی خبر می داد و حالا به نظر می رسد که رندرهای منتشر شده این خبر را تایید کرده اند.

روز گذشته خبری منتشر شد که از عرضه ی گوشی آیفون 7 در رنگ مشکی خبر می داد و حالا به نظر می رسد که رندرهای منتشر شده این خبر را تایید کرده اند.

آخرین باری که یکی از دستگاه های اپل را در رنگ مشکی دیده ایم، به زمان معرفی گوشی آیفون 5 باز می گردد. قطعا هواداران رنگ مشکی که هیچ گاه از مد نمی افتد، ترجیح می دهند که دوباره این تجربه ی جذاب را امتحان کنند.

لازم به ذکر است که به محض انتشار این خبر، طراحان این عرصه دست به کار شدند تا تصوری از گوشی آیفون 7 در رنگ مشکی را ایجاد کنند؛ این طراحی بر مبنای اطلاعاتی انجام شده که تا به حال درباره ی گوشی آیفون 7 به گوش رسیده است.

شای میزراچی، ژورنالیست مسائل تکنولوژی، رندر طراحی شده ی خود را در توییتر به اشتراک گذاشته است. او ادعا می کند که این رندر، دقیقا همان شاسی آیفون 7 را نشان می دهد که با چشمان خود دیده است. بنابراین، این خبر را می توان به عنوان تایید شایعه ی طراحی گوشی آیفون 7 در رنگ مشکی دانست.

یکی از هنرمندان AppleiDesigner، یک گام فراتر رفته و گوشی آیفون 8 تماما مشکی را با قاب پشتی شیشه ای به تصویر کشیده است. در ادامه این تصاویر را مشاهده خواهید کرد، البته در نظر داشته باشید که این رندرها تنها تصورات هواداران و طراحان این عرصه هستند و از طرف کمپانی اپل تایید نشده اند.

روز گذشته خبری منتشر شد که از عرضه ی گوشی آیفون 7 در رنگ مشکی خبر می داد و حالا به نظر می رسد که رندرهای منتشر شده این خبر را تایید کرده اند. یکی از هنرمندان AppleiDesigner، یک گام فراتر رفته و گوشی آیفون 8 تماما مشکی را با قاب پشتی شیشه ای به تصویر کشیده است. او ادعا می کند که این رندر، دقیقا همان شاسی آیفون 7 را نشان می دهد که با چشمان خود دیده است. بنابراین، این خبر را می توان به عنوان تایید شایعه ی طراحی گوشی آیفون 7 در رنگ مشکی دانست. لازم به ذکر است که به محض انتشار این خبر، طراحان این عرصه دست به کار شدند تا تصوری از گوشی آیفون 7 در رنگ مشکی را ایجاد کنند؛ این طراحی بر مبنای اطلاعاتی انجام شده که تا به حال درباره ی گوشی آیفون 7 به گوش رسیده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر