;
coinex

گوشی دیگر از سری K ال جی در بنچمارک Geekbench رویت شد

گوشی دیگر از سری K ال جی در بنچمارک Geekbench رویت شد

در ماه آوریل بود که گفته شد ال جی قصد دارد تا سری K گوشی های هوشمند خود را گسترش داده و در آینده شمار بیشتری از این خانواده را عرضه کند. در همان موقع دو موبایل از سری K ال جی در پایگاه داده بنچمارک ها رویت شدند و مشخصات سخت افزاری آن ها فاش شد. این دو گوشی هوشمند دارای شماره مدل های K530 و K535 هستند اما از همان موقع دیگر خبری از آن ها منتشر نشد. اما امروز نیز گوشی دیگری از سری K ال جی در بنچمارک Geekbench حضور یافت و مشخصات آن فاش شد.

همان گونه که در تصویر مشخص است این دستگاه دارای شماره مدل  LG K557 است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط یکی از چیپ ست های کوالکام و پردازنده 8 هسته ای صورت خواهد گرفت. هر چند به طور دقیق مشخص نشده که کدام چیپ ست کوالکام وظیفه قدرت پردازشی این دستگاه را بر عهده دارد. گوشی هوشمند با شماره مدل LG K557 در هنگام آزمایش اندورید 6.0.1 مارشمالو را اجرا می کرد و به نظر می رسد که در زمان عرضه نیز با همین نسخه از سیستم عامل اندروید راهی بازار شود.

در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که در مورد گوشی  با شماره مدل LG K557 وجود دارد. هنوز مشخص نیست که شرکت ال جی چه تاریخی را برای معرفی گوشی های جدید سری K خود در نظر گرفته، اما پیش بینی می شود که در آینده نزدیگ این اتفاق رخ دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر