;
coinex

به روز رسانی اندروید نوقا(Nougat) برای گوشی های اچ تی سی

چند ساعت پیش، اچ تی سی تائید کرد که به روز رسانی اندروید نوقا یا Nougat ، برای گوشی های اچ تی سی 10، وان ای 9 و وان ام 9 عرضه خواهد شد.چند ساعت پیش، اچ تی سی تائید کرد که به روز رسانی اندروید نوقا یا Nougat ، برای گوشی های اچ تی سی 10، وان ای 9 و وان ام 9 عرضه خواهد شد.

مدت کوتاهی پس از اینکه گوگل نام رسمی اندروید N را اندروید نوگات(نوقا) اعلام کرد، کمپانی اچ تی سی در توئیتر خود لیستی از گوشی هایی که به روز رسانی اندروید نوقا را دریافت می کنند، منتشر کرد که شامل 3 گوشی اچ تی سی 10، وان ای 9 و وان ام 9 می شود.

از آنجا که اچ تی سی 10، پرچمدار فعلی این کمپانی است، تعجب آور نیست که به روز رسانی اندروید نوقا برای آن در نظر گرفته شود. گوشی وان ای 9 نیز با اندروید 6 مارشمالو از پیش نصب شده آمد. این گوشی جزء معدود گوشی های غیر نکسوسی محسوب می شد که با این نسخه از اندروید از جعبه خارج شدند. حال به این خاطر که ای 9، در حال حاضر گوشی پرمیوم بازار اچ تی سی محسوب نمی شود، شاید کاربران نگران این باشند که به روز رسانی اندروید نوقا را دریافت نکند ولی خوشبختانه جای نگرانی وجود ندارد.

سومین و آخرین گوشی هوشمند اچ تی سی نیز که این به روز رسانی را دریافت می کند، وان ام 9 نام دارد. وان ام 9، پرچمدار سال 2015 این تولیدکننده ی تایوانی است. این گوشی با اندروید 5.1 لالی پاپ، از پیش نصب شده عرضه شد و اکنون نیز با اندروید 6 مارشمالو اجرا می شود. از طرفی امروز اعلام شد که دومین به روز رسانی خود را دریافت می کند که به احتمال زیاد آخرین نسخه از اندروید خواهد بود که روی این گوشی قابل اجراست.

اچ تی سی مدعی است که می تواند به روز رسانی اندروید نوقا را برای بیشتر گوشی های هوشمند خود، به ارمغان آورد. متاسفانه باید منتظر بماند تا گوگل سورس کد آن را در اختیارش قرار دهد.

سوال بزرگی که ایجاد می شود این است که چه زمانی این به روز رسانی انجام خواهد شد. اچ تی سی هنوز به جزئیات اشاره ای نکرده است اما با نگاهی خوشبینانه می توان گفت که تا قبل از پایان سال جاری میلادی، این سه گوشی به روز رسانی اندروید نوقا را دریافت می کنند. بد نیست یادآروی کنیم که سال گذشته اواخر دسامبر به روز رسانی اندروید مارشمالو برای وان ام 9 انجام شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر