;
coinex

پست گذاشتن به چند زبان مختلف با ابزار هوش مصنوعی فیس بوک

کاربران می توانند با استفاده از ابزار هوش مصنوعی فیس بوک ، به چند زبان مختلف پست بگذارند.

کاربران می توانند با استفاده از ابزار هوش مصنوعی فیس بوک ، به چند زبان مختلف پست بگذارند.

اگر در فیس بوک دوستانی دارید که به زبان های مختلف صحبت می کنند، بدانید که برقراری ارتباط با آنها بسیار ساده تر شده است.

شبکه ی اجتماعی فیس بوک در حال انتشار ابزار هوش مصنوعی است که شرایطی را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند یک متن را به زبان های مختلف پست کند. این بدان معناست که می توانید اتاتوس مورد نظرتان را به زبان اصلی خود بنویسید و بعد زبان مورد نظر را مشخص کنید. به محض اینکه پست شما منتشر شود، دوستان شما تنها قادر به دیدن زبانی هستند که شما انتخاب کرده اید.

شبکه ی اجتماعی فیس بوک در حال انتشار ابزار هوش مصنوعی است که شرایطی را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند یک متن را به زبان های مختلف پست کند. این بدان معناست که می توانید اتاتوس مورد نظرتان را به زبان اصلی خود بنویسید و بعد زبان مورد نظر را مشخص کنید. به محض اینکه پست شما منتشر شود، دوستان شما تنها قادر به دیدن زبانی هستند که شما انتخاب کرده اید..

به محض اینکه کاربر متن مورد نظر خود را بنویسد، فیس بوک با استفاده از ماشین ترجمه، پیام ها را از قبل به زبان های مختلف انتخاب شده، ترجمه می کند. کاربر می تواند پیام را ویرایش کرده و یا بدون ویرایش آن را منتشر کند.

فیس بوک از اوایل سال 2016، استفاده از این ابزار را در صفحات آغاز کرده است. این پست ها روزانه 70 میلیون بازدید داشته اند، این در حالیست که 25 میلیون بازدید مربوط به یکی از پست های زبان دوم بوده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر