;
coinex

تصاویر خیره کننده ی مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافی

چند عکس برتر شرکت کننده در مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافی با موضوع مسافرت از بین هزاران ورودی جمع آوری شده است؛ برای تماشای آنها با تکرا همراه شوید.

چند عکس برتر شرکت کننده در مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافی با موضوع مسافرت از بین هزاران ورودی جمع آوری شده است؛ برای تماشای آنها با تکرا همراه شوید.

مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافی سالانه توسط این موسسه برگزار می شود که در هر مرحله هزاران شرکت کننده در آن حضور دارند. امسال مجله ی National Geographic Travel نیز مسابقه ی مشابهی را راه اندازی کرده است: رقابت عکاسی نشنال جئوگرافی با موضوع مسافرت در سال 2016

عکاس های مختلف، تصاویر خیره کننده ای را از نقاط مختلفی که از آنها دیدن کرده اند، به ثبت رسانده اند؛ جایزه بزرگ این عکاسی، یک هفته ماجراجویی بوده است.

اگر از عکاسان حرفه ای هستید و یا اینکه از زاویه ی دیگری به دنیا نگاه می کنید، تماشای این عکس های الهام بخش و تحسین برانگیز را به شما پیشنهاد می کنیم.

.

مسابقه ی روباه ها در شمال ژاپن. این عکس با عنوان “هرکجا که بروی، دنبالت خواهم کرد” در این رقابت شرکت کرده و توسط هیروکی اینو به ثبت رسیده است.

مسابقه ی روباه ها در شمال ژاپن. این عکس با عنوان "هرکجا که بروی، دنبالت خواهم کرد" در این رقابت شرکت کرده و توسط هیروکی اینو به ثبت رسیده است..

یک رهگذر در مراکش. این اثر، “بن یوسف” نام دارد و توسط تاکاشی ناکاگاوا به ثبت رسیده است.

یک رهگذر در مراکش. این اثر، "بن یوسف" نام دارد و توسط تاکاشی ناکاگاوا به ثبت رسیده است..

تصویری از پانتانل برزیلی، بزرگترین تالاب جهان. این عکس، “به دام انداختن دوتایی” نام دارد و ماسیمیلیانو بنسیونی آن را شکار کرده است.

تصویری از پانتانل برزیلی، بزرگترین تالاب جهان. این عکس، "به دام انداختن دوتایی" نام دارد و ماسیمیلیانو بنسیونی آن را شکار کرده است..

وقت نهار در خوابگاه دانشگاه در گوانگژو چین. “خاموش” نام عکسی است که وینگ کا برای عکس خود انتخاب کرده است.

وقت نهار در خوابگاه دانشگاه در گوانگژو چین. "خاموش" نام عکسی است که وینگ کا برای عکس خود انتخاب کرده است..

نور ماه در دو تا از برکه های پنهان. برکه های پنهان در واقع مجموعه ای از هفت برکه ی آب شور هستند که در صحرای آتاکاما و در شمال شیلی واقع شده اند. این عکس که توسط ویکتور لیما گرفته شده، صحرای آتاکاما نام دارد.

نور ماه در دو تا از برکه های پنهان. برکه های پنهان در واقع مجموعه ای از هفت برکه ی آب شور هستند که در صحرای آتاکاما و در شمال شیلی واقع شده اند. این عکس که توسط ویکتور لیما گرفته شده، صحرای آتاکاما نام دارد..

زنی از قبیله ی کیناورا در حال حمل چوب و حرکت به سمت خانه ی خود در ارتفاعات شمال هند است. “زندگی از راه دور” توسط ماتیا پاسارینی ثبت شده است.

زنی از قبیله ی کیناورا در حال حمل چوب و حرکت به سمت خانه ی خود در ارتفاعات شمال هند است. "زندگی از راه دور" توسط ماتیا پاسارینی ثبت شده است..

رعد و برق در برج کمتار مالزی. این عکس با نام “خیال آسمانی” در این مسابقات شرکت کرده و توسط جرمی تان به ثبت رسیده است.

رعد و برق در برج کمتار مالزی. این عکس با نام "خیال آسمانی" در این مسابقات شرکت کرده و توسط جرمی تان به ثبت رسیده است..

یک وزنه بردار در ساحل ونیز کالیفرنیا. نام “باشگاه ساحل ماهیچه” برای این عکس انتخاب شده و توسط دوتان سگای به ثبت رسیده است.

یک وزنه بردار در ساحل ونیز کالیفرنیا. نام "باشگاه ساحل ماهیچه" برای این عکس انتخاب شده و توسط دوتان سگای به ثبت رسیده است..

مرز پارک مرکزی و بخش غربی منهتن. این عکس، “تقسیم” نام دارد و به دست کتلین دولمچ به ثبت رسیده است.

مرز پارک مرکزی و بخش غربی منهتن. این عکس، "تقسیم" نام دارد و به دست کتلین دولمچ به ثبت رسیده است..

یک خرس قطبی و توله ی یکساله ی او روی یک کوه یخ در نزدیکی جزیره ی بافین. “خرس ها روی کوه یخ” نام عکسی است که جان رولینز به ثبت رسانده است.

یک خرس قطبی و توله ی یکساله ی او روی یک کوه یخ در نزدیکی جزیره ی بافین. "خرس ها روی کوه یخ" نام عکسی است که جان رولینز به ثبت رسانده است..

یک مرد مغولی در حال جمع آوری گله ی اسب در زمستان سخت. این عکس برنده ی جایزه بزرگ شد. “اسب سوار زمستانی” توسط آنتونی لاو به ثبت رسید که توانست برنده ی یک سفر هفت روزه به Churchill Wild شود.

یک مرد مغولی در حال جمع آوری گله ی اسب در زمستان سخت. این عکس برنده ی جایزه بزرگ شد. "اسب سوار زمستانی" توسط آنتونی لاو به ثبت رسید که توانست برنده ی یک سفر هفت روزه به Churchill Wild شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر