;
coinex

نسخه 2016 گوشی Galaxy On5 در بنچمارک GeekBench رویت شد

نسخه 2016 گوشی Galaxy On5 در بنچمارک GeekBench رویت شد

ماه پیش سایت هندی Zauba که در زمینه واردات صادرات فعالیت می کند، نشان داد که تعدادی نسخه از گوشی با شماره مدل SM-G570 به منظور انجام آزمایشات و بررسی های مختلف وارد خاک هند شده است. در حالی که گوشی Galaxy On5 مدل 2015 دارای شماره مدل SM-G550 بود پیش بینی می شود که محصولات صادر شده با شماره مدل SM-G570 نسخه 2016 گوشی Galaxy On5 باشد. امروز گوشی هوشمند مذکور در پاگاه داده بنچمارک GeekBench رویت شد و به نظر می رسد که بنچمارک های مختلف روی آن انجام شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند Galaxy On5 مدل 2016 سیستم عامل اندروید نسخه 6 مارشمالو را به اجرا در خواهد آورد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازنده 4 هسته ای تامین می شود و دستگاه به 2 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. این گوشی هوشمند در بنچمارک چند هسته امتیاز 2000 را از خود به جای گذاشته است. تنها ویژگی  گلکسی On5 که در وب سایت Zauba فاش شده بود اندازه صفحه نمایش 5 اینچی این دستگاه است.

در حال حاضر قیمت و زمان عرضه Galaxy On5 مشخص نیست و باید دید که سامسونگ چه زمانی را برای معرفی این محصول در نظر گرفته است. گوشی گلکسی On5 به نوعی برادر کوچکتر Galaxy On7 به شمار می آید. گلکسی On7 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و احتمالاً به چیپ ست اسنپدراگون 625 مجهز خواهد بود.

نسخه 2016 گوشی Galaxy On5 در بنچمارک GeekBench رویت شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام گوشیم on5 g5528 هستش توسایت اندروید۷هستش دادم انجام دادن گوگلی پلیش کار نکرد میخام بدونم اپدیت خود گوشی کی میاد چه زمانی میاد که اندرویدش۷بشه و مشکل گوگل پلیش حل بشه

    پاسخ