;
coinex

20 گوشی برتر جهان از نگاه techinsider

 oneplus 3 galaxy s7شاید بسیاری گوشی های هوشمند موجود در بازار شکل کلی مشابهی داشته باشند و حتی بسیاری از آنها احتمالا با تراشه های یکسانی کار می کنند، اما هر گوشی هوشمند، قابلیت هایی دارد که آن را نسبت به سایرین بسیار متفاوت می سازد. شاید انتخاب یک گوشی هوشمند مناسب از این میان کار سختی باشد، در ادامه 20 گوشی برتر جهان را با هم بررسی می کنیم. با تکرا همراه باشید.

20. بلک بری پاسپورت

20. بلک بری پاسپورت

بلک بری پاسپورت ممکن است ظاهر عجیبی داشته باشد، اما بسیاری از طرفداران بلک بری، به آن علاقه دارند. این گوشی دارای یک کیبورد فیزیکی بسیار زیبا با طراحی مربعی شکل منحصر به فرد است.

قیمت 450 دلار

.

19. بلک بری کلاسیک

 بلک بری کلاسیک

اگر شما از طرفداران قدیمی بلک بری باشید، گوشی بلک بری کلاسیک را دوست خواهید داشت. این گوشی از نظر ظاهری مشابه مدل های قدیمی بلک بری است ولی یک نمایشگر تند و تیز تر و یک کیبورد فیزیکی عالی، دارد که آن را در زمره ی چند گوشی برتر جهان قرار می دهد.

قیمت: 329 دلار

.

18. مایکروسافت لومیا 950

مایکروسافت لومیا 950

اگر می خواهید ویندوز فون داشته باشید، تنها یک دستگاه برای خرید به شما توصیه می شود و آن مایکروسافت لومیا 950 است. این گوشی برای کسانی که علاقه مندند تا برنامه های مایکروسافت را اجرا کنند، بسیار مناسب است. لومیا 950 یک دوربین بسیار عالی دارد و همچنین این امکان را ارائه می دهد تا کیبورد، موس و یا مانیتور به آن متصل کرده و یک نسخه ی سبک از ویندوز روی آن اجرا شود.

قیمت 445 دلار

.

17. بلک بری پریو

. بلک بری پریو

بلک بری پریو، یکی از بهترین محصولات کمپانی بلک بری است که به جای اجرای سیستم عامل خود بلک بری، با اندروید کار می کند. اگر چه این گوشی مانند گوشی استاندارد اندرویدی است، ولی یک کیبورد کشویی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. بلک بری پریو برای کسانی که یک کیبورد فیزیکی می خواهند ولی در عین حال به برنامه ها و سرویس هایی که گوگل در اندروید ارائه می دهد نیز علاقه مندند، بسیار مناسب است.

قیمت 413 دلار

.

16. اچ تی سی وانA9

 اچ تی سی وان A9

اچ تی سی وان A9 یکی دیگر از 20 گوشی برتر جهان است که از نظر ظاهری شبیه به آیفون به نظر می رسد. آخرین گوشی از اچ تی سی، مجهز به مشخصات سخت افزاری پرمیوم و تغییرات مختصر در پلت فرم اندرویدی است. اگر اهمیتی به این موضوع ندهید که برخی ممکن است آن را با آیفون اشتباه بگیرند، این گوشی یک تجربه ی عالی ارائه می دهد.

قیمت: 400 دلار

.

15. موتو جی 3

 موتو جی 3

اگر شما به دنبال یک گوشی عالی اندرویدی با قیمت پایین هستید، می توانید گوشی های موتو جی را بررسی کنید. گوشی موتو جی 3، قدرتمند ترین گوشی موجود در بازار نیست ولی برای کاربران متوسط، مناسب است و در عین حال می توان آن را به عنوان چند گوشی برتر جهان نام برد. همچنین با قیمت خوبی در بازار موجود است. با اینکه این گوشی، یک گوشی مقرون به صرفه محسوب می شود، ولی می توانید منتظر عرضه ی موتو جی 4 بمانید که انتظار می رود چند ماه دیگر وارد بازار شود. بدیهی است که موتو جی 4 پیش رفته تر و بهبود یافته تر است.

قیمت: 160 دلار

.

14. آیفون 6 پلاس

هر دو نسخه آیفون 6 طراحی یکسانی دارند، پشت گوشی یک دست از آلومینیوم ساخته شده است و قابلیت های سخت افزاری بهبود یافته ای نسبت به مدل قبلی دارند. اگر از طرفداران آیفون اپل هستید و از طرفی می خواهید که هزینه ی کمتری را برای خرید گوشی در نظر بگیرید، همچنین یک گوشی سایز بزرگ دوست دارید، آیفون 6 پلاس انتخاب مناسبی برای شما است.

قیمت: 649 دلار

.

13. آیفون6

آیفون 6

آیفون 6 گوشی پرچمدار 2 سال پیش اپل است ولی در هر صورت اگر از طرفداران آیفون  هستید و از طرفی نیز می خواهید پول خود را پس انداز کنید، آیفون 6 گزینه ی خوبی است. علاوه  براین ها، آیفون 6 دقیقا شبیه به آیفون 6 اس است. هیچ کس متوجه نمی شود که شما گوشی قدیمی دارید.

قیمت: 549 دلار

.

12. وان پلاس 2

وان پلاس2

اگر به دنبال گوشی با مشخصات خوب و قیمت مناسب باشید، وان پلاس 2 یک انتخاب شایسته خواهد بود. این دستگاه توسط یک استارتاپ چینی تولید می شود و تنها راه سفارش آن، به صورت مستقیم از خود کمپانی است.

قیمت 300 دلار

11. سامسونگ گلکسی نوت 5

سامسونگ گلکسی نوت 5

سامسونگ گلکسی نوت 5 یک فبلت با نمایشگر فوق العاده بزگ است. مانند نسخه ی قبلی این سری از گوشی های سامسونگ، نوت 5 نیز یک نمایشگر شفاف و شیک برای نوت برداری دارد. طراحی شیشه و فلز آن نیز عالی است.

قیمت: 520 دلار

.

10. ال جی جی 5

ال جی جی 5

گوشی هوشمند ال جی جی 5 یک طراحی بسیار زیبای تمام فلزی دارد. همچنین بخش پایین این گوشی قابل جابجایی است که امکان تعویض باتری را فراهم می کند. این بخش با ماژول های قابل تعویض که قابلیت های خاصی را برای گوشی به ارمغان می آورند، ویژگی های منحصر به فردی ارائه می دهد که می توان آن را به عنوان چند گوشی برتر جهان نام برد. همچنین لنز دوربین ال جی جی 5، تطبیق پذیری بی بدیلی برای عکاسی ارائه می دهد.

قیمت: 650 دلار

9. اچ تی سی 10

اچ تی سی 10

اچ تی سی 10 نیز یکی از چند گوشی برتر جهان است. این گوشی زیبا، نسخه ی نسبتا خالصی از اندروید را ارائه می دهد که این به این معنی است که کاربر Bloatware کمتری خواهد داشت. Bloatware  ها برنامه های از پیش نصب شده ای هستند که معمولا کاربردی ندارند و تنها فضای ذخیره سازی را اشغال می کنند و سرعت عملکرد گوشی را پایین می آورند.

قیمت: 700 دلار

8. وان پلاس3

وان پلاس 3گوشی هوشمند جدید وان پلاس 3 به تازگی عرضه شده است و با توجه به مشخصات خوبی که دارد می تواند در زمره چند گوشی برتر جهان باشد.

وان پلاس 3 یک نسخه ی خالص اندروید را اجرا می کند، همچنین قاب پشتی این گوشی طراحی زیبایی فلزی دارد. پرچمدار وان پلاس با مشخصات خوب سخت افزاری، عملکردی بسیار نرم و روان دارد. پردازنده ی این گوشی اسنپ دراگون 820 است و رم 6 گیگابایتی دارد. برخی ممکن است از این موضوع ناراحت باشند که وان پلاس 3 قابلیت ارتقاء حافظه ندارد، از طرفی تنها 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت پیش وجود دارد که برای اکثر کاربران کافی نیست. این گوشی دوربینی دارد که با دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ که بهترین دوربین گوشی های هوشمند را دارد، رقابت می کند. اگر به قابلیت ضد آب بودن گلکسی اس 7 اهمیتی نمی دهید و از طرفی می خواهید 250 دلار کمتر هزینه کنید، وان پلاس 3 با 400 دلار قیمت، یک گوشی  پرمیوم است که برای خرید گزینه ی خوبی محسوب می شود.

قیمت: 400 دلار

.

7. سامسونگ گلکسی اس 7

سامسونگ گلکسی اس 7

گلکسی اس 7 بهترین دوربین را در بین دوربین گوشی های هوشمند دارد که حتی گفته می شود بهتر از دوربین آیفون 6 اس پلاس اپل است. این گوشی قدرتمند ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب و ارتقاء حافظه  به واسطه ی کارت میکرو اس دی، دارد. همچنین مجهز به قابلیت سامسونگ پی است که از هر فروشگاهی می توان خرید کرد، در حالی که اپل پی چنین امکانی ندارد.

قیمت: 568 دلار

6. سامسونگ گلکسی اس 7 اج

سامسونگ گلکسی اس 7 اج

گلکسی اس 7 اج، یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی و باتری بزرگتر از گلکسی اس 7 دارد. ولی دیگر مشخصات آن، از جمله مقاومت در برابر آب، قابلیت ارتقاء حافظه با کارت میکرو اس دی و سامسونگ پی درست مانند گلکسی اس 7 است.

قیمت: 669 دلار

.

5. نکسوس 5 ایکس

 نکسوس 5 ایکس

نکسوس 5 ایکس، یکی از جدیدترین پرچمداران گوگل، همچنین از چند گوشی برتر جهان است که می توان خریداری کرد. تنها رقیب هایی که این گوشی دارد، گوشی هم رده ی آن، نکسوس 6 پی گوگل و آیفون است. اگر آیفون نمی خواهید و همچنین به دنبال بهترین عملکرد اندروید هستید، نکسوس 5 ایکس شما را نا امید نخواهد کرد.

قیمت: 349 دلار

4. نکسوس 6 پی

 نکسوس 6 پی

نکسوس 6 پی، گوشی تولید شده توسط هوآوی و یک نسخه ی کمی بزرگتر از نکسوس 5 ایکس جدید است.

مانند 5 ایکس، نکسوس 6 پی نیز به روز رسانی های گوگل را به سرعت دریافت می کند در حالی که دیگر گوشی های اندرویدی پس از چند ماه قادر به نصب و اجرای برنامه و سرویس های جدید اندروید هستند.

قیمت: 499 دلار

3. آیفون SE

آیفون SE

آیفون SE با نمایشگر 4 اینچی بهترین گوشی هوشمند در سایز کوچک است که می توانید خریداری کنید. می توان تمام برنامه ها، اکوسیستم، پشتیبانی ها و عملکرد مشابه آیفون 6 اس را تنها با 400 دلار در اختیار داشته باشید. این گوشی همچنین در کنار دیگر ویژگی های پرمیوم، مانند لایو فوتو و اسکنر اثر انگشت، پشتیبانی از اپل پی را نیز داراست.

قیمت: 399 دلار

.

2. آیفون 6 اس پلاس

آیفون 6 اس پلاس

آیفون 6 اس پلاس بهترین گوشی سایز بزرگ است. از نظر ظاهری شبیه به مدل قبلی آیفون طراحی شده ولی تراشه ی A9 داخلی آن، این آیفون را بسیار قدرتمند ساخته است.

همچنین ویژگی لمس سه بعدی دارد که قادر به تشخیص میزان فشار وارد شده به نمایشگر و باز کردن لایه ای جدید برای اجرای برنامه ها است. همچنین یک سنسور فوق العاده سریع اسکنر اثر انگشت و همچنین قابلیت لایو فوتو دارد که می تواند با یک فشار شاتر یک ویدئو 3 ثانیه ای بگیرد.

قیمت 794 دلار

.

1. آیفون 6 اس

آیفون 6 اس

آیفون 6 اس بهترین گوشی هوشمندی است که می توانید خریداری کنید.

علاوه بر سخت افزار زیبا، صاحبان آیفون همیشه این اطمینان را دارند که به روز رسانی های توسعه دهندگان شخص ثالث و آپدیت نرم افزار ها، سرویس ها و آخرین و بهترین ویژگی های اپل را به سرعت دریافت خواهند کرد. هیچ کدام از دستگاه های دیگر چنین قابلیتی ندارند.

قیمت 649 دلار

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی بررسی یک طرفه ای بوده اصلا از بازار چین هیچ گوشی نیست این تخریب گوشیهای خوب چینی هستمیخوان کوپانی های بزرگی همچون هواووی ، اوپو و ….. چون دیگه اپل هم نمیتونه باهاش رقابت کنه

    پاسخ