;
coinex

خودنمایی گوشی های میان رده ال جی X5 و ال جی Skin

خودنمایی گوشی های میان رده ال جی X5 و ال جی Skin

سری X گوشی های هوشمند ال جی همواره به دلیل مقرون به صرفه بودنشان، برای طرفداران این کمپانی کره ای جذاب بوده و به نظر می رسد که ال جی بار دیگر قرار است طرفدارانش را با معرفی دو گوشی هوشمند دیگر از این سری، LG X5 و LG X Skin، هیجان زده کند.

هر دو گوشی به جز در اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری، در سایر مشخصات بسیار شبیه به LG X Power هستند. در ادامه مشخصات این دو گوشی را ذکر می کنیم، پس کمربندهایتان را ببندید و با تکرا همراه باشید.

.

LG X5

تولد این گوشی باعث شده که ال جی برای اولین بار سنت نامگذاری خود در سری گوشی های X خود را زیر پا بگذارد. این سری گوشی ها که همواره با این قالب “[LG X [word” نامگذار می شدند حال با معرفی LG X5، چهره ای جدید در نوع نامگذاری را به خود دیده اند.

حال به مشخصات این گوشی نگاهی می اندازیم. گوشی ال جی X5 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720p برخوردار است. این گوشی جدید از برادر خود یعنی LG X Power نازک تر و کمی سبک تر بوده و با ضخامت 7.2 میلی متری و وزن 133 گرمی، ظرافت خود را به رخ برادر بزرگ ترش می کشد. البته این گوشی از لحاظ ظرفیت باتری افت بسیار زیادی نسبت به گوشی X Power را شاهد بوده و شاید بهتر است اینگونه بگوییم که باتری 2800 میلی آمپر ساعتی ال جی X5 نسبت به 4100 میلی آمپر ساعت برادر بزرگ تر خود، هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

گوشی ال جی X5 از یک پردازنده 4 هسته ای با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز بهره می برد که البته نسبت به گوشی های هوشمند امروزی، چندان هم قدرتمند به شمار نمی آید. از دیگر مشخصات این گوشی نیز می توان به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که این حافظه از طریق یک کارت میکرو اس دی قابل ارتقاست. همچنین اندروید 6.0 مارشمالو از پیش بر روی این گوشی قرار گرفته است.

دوربین LG X5 درست از لنزی مشابه با گوشی LG X Power استفاده می کند؛ یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با کیفیت 1080p. همچنین دوربین سلفی هر سه گوشی (LG 5X، LG X Skin و LG X Power) نیز 5 مگاپیکسلی است.

هر دو گوشی ال جی 5X و ال جی X Power با رنگ های سفید و مشکی (Indigo Black) خود، از اواخر هفته جاری میلادی به بازار گوشی های هوشمند کره ورود می کنند. گفته می شود که قیمت آن ها در زمان عرضه 200 هزار وون کره جنوبی (KRW) معادل با 175 دلار خواهد بود.

.

LG X Skin

این گوشی نسبت به LG X5 از صفحه نمایشی کوچک تر بهره می برد و نمایشگر آن اندازه ای 5 اینچی دارد. LG X Skin با داشتن ضخامت 6.9 میلی متری و وزن 122 گرمی، لقب نازک ترین و سبک ترین گوشی را از برادران خود ربوده است.

پردازنده این گوشی نیز 4 هسته ای با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز بوده و اندروید 6.0 مارشمالو را اجرا می کند اما رم و ظرفیت باتری آن نسبت به X5 کاهش یافته؛ ظرفیت رم این گوشی 1.5 گیگابایت و ظرفیت باتری آن نیز 2100 میلی آمپر است.

این گوشی که از یک دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می برد و در این قسمت نیز ضعیف تر از دیگر برادران خود است، برخلاف انتظار و با قیمت 200 دلاری (231 هزار وون) خود، گران ترین گوشی در بین این سه گوشی است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر