;
coinex

بهترین فصل درآمدی سامسونگ در دو سال گذشته

سامسونگ اطلاعات درآمدی فصل دوم را به صورت عمومی اعلام کرده است، به گزارش رویترز این فصل بهترین فصل درآمدی سامسونگ در طول دو سال گذشته بوده است.ماه گذشته گزارش شد که فصل دوم سال جاری میلادی، گلکسی اس 7 و گلسکسی اس 7 اج، سود بالایی را برای این کمپانی رقم زدند. اخیراً سامسونگ اطلاعات درآمدی فصل دوم را به صورت عمومی اعلام کرده است، به گزارش رویترز این فصل بهترین فصل درآمدی سامسونگ در طول دو سال گذشته بوده است.

بررسی 16 تحلیلگر پیش بینی می کند که در سه ماهه دوم، درآمد سامسونگ 13 درصد افزایش یافته و به بیش از 6.8 میلیارد دلار رسیده است. این بیشترین رقم اعلام شده از سوی این شرکت پس از درآمد 7.4 میلیارد دلاری فصل اول سال 2014 است و در واقع بهترین فصل درآمدی سامسونگ را در طی این دوسال نشان می دهد. تحلیلگران می گویند که دستگاه های موبایلی 3.7 میلیارد دلار از این 6.8 میلیارد دلار را تشکیل داده اند. که در واقع 54 درصد از سود درآمدی فصل دوم سامسونگ می شود.

بنا به گفته ی تحلیلگران، 16 میلیون واحد گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در این فصل روانه ی بازار شده است. بد نیست اشاره کنیم که قیمت بالای گلکسی اس 7 اج، عملکرد بهتری در رقم زدن این رکورد داشت. البته  با توجه به اینکه این دو گوشی به تدریج از اوج خود فاصله می گیرند، انتظار می رود که حاشیه سود در فصل سوم و چهارم رو به کاهش باشد، ولی با این حال اوراق بهادار و سرمایه گذاری کره به مشتریان گفته است که درآمد سالانه ی سامسونگ با توجه به دو فصل باقی مانده، رشد خواهد داشت.

از طرفی ما منتظریم که سامسونگ در ماه آگوست(مرداد ماه)، از گلکسی نوت 7 رونمایی کند. گفته می شود که این فبلت مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی یا 6 اینچی است. همچنین با یک اسکنر چشم، 6 گیگابایت رم و گواهی نامه ی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، همراه خواهد بود.

همانطور که تا کنون متوجه شدید، سامسونگ از نام نوت 6 برای نسل بعدی گلکسی نوت خود گذشته است و قصد دارد پرچمدار امسال را نوت 7 نام گذاری کند تا با گلکسی اس 7 ، مطابقت اسمی داشته باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر