;
coinex

راه اندازی برنامه ی Xbox Play Anywhere از 13 سپتامبر

مایکروسافت برنامه ی Xbox Play Anywhere را در نمایشگاه E3 2016 معرفی کرد.

مایکروسافت برنامه ی Xbox Play Anywhere را در نمایشگاه E3 2016 معرفی کرد.

این برنامه از 13 سپتامبر برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های ایکس باکس راه اندازی خواهد شد. اگر کنجکاوید که هر چه سریع تر از عملکرد این برنامه با خبر شوید، باید بگوییم که مدت زیادی را منتظر نخواهید ماند. به گزارش Polygon، کمپانی مایکروسافت تایید کرد که قابلیت خرید ضربدری و بازی ضربدری از 13 سپتامبر در کنسول های ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی ویندوز 10 کار خود را آغاز خواهد کرد.

با برنامه ی Xbox Play Anywhere ، بازی مورد نظر را برای کنسول ایکس باکس خریداری می کنید و از همان بازی به صورت رایگان در کامپیوتر هم استفاده می کنید. (برای اطلاع بیشتر درباره ی این بازی به این لینک مراجعه کنید.) لازم به ذکر است که تمام بازی ها قابلیت پشتیبانی از این برنامه را ندارند، اما می توانید روی پشتیبانی بهترین بازی ها حساب کنید.

مایکروسافت به خبرگزاری MCV اعلام کرد که از حالا به بعد، تمام بازی هایی که منتشر می کند قابلیت پشتیبانی از این برنامه را خواهند داشت. این بدان معناست که نسخه ی بعدی هیلو از عنوان کامپیوترهای شخصی برخوردار خواهد بود. اما موضوعی که هنوز نامعلوم باقی مانده این است که کدام بازی های شخص سوم این برنامه را دنبال خواهند کرد.

.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر