;
coinex

شیائومی می نوت 2، مرداد ماه عرضه خواهد شد

گوشی شیائومی می نوت 2 با مشخصات عالی سخت افزاری و با قیمتی مناسب، مرداد ماه عرضه خواهد شد.

شیائومی می نوت 2 یک فبلت با مشخصات رده بالاست. شایعه شده که این فبلت مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 است. مدل پایه ی آن با پردازنده ی اسنپ دراگون 820 و 4 گیگابایت رم و مدل پرمیوم آن با پردازنده ی اسنپ دراگون 823 و 6 گیگابایت رم، کار می کند. همچنین یکی از شایعات نشان می دهد که شیائومی 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی UFS 2.0 برای شیائومی می نوت 2 در نظر گرفته است. این تکنولوژی، انتقال داده ی سریعتری نسبت به حافظه فلش eMMC دارد.

همچنین دیده می شود که یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکوم در دکمه ی هوم شیائومی می نوت 2 تعبیه شده است. اسکنر کوالکوم سریع تر و دقیق تر از دیگر سنسور های اثر انگشتی است که در گوشی های اندرویدی یافت می شود. دوربین اصلی شیائومی می نوت 2 ، یک ماژول 16 مگلپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال است، همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی انرژی لازم را برای روشن نگه داشتن گوشی، تامین می کند.

تمام این مشخصات بسیار عالی است، به ویژه زمانی که می دانیم شیائومی معمولا قیمت های مناسبی برای گوشی های خود در نظر می گیرد.

با توجه به یکی از پست های شبکه ی اجتماعی وبیو، دستگاه شیائومی می نوت 2 کمی بعد در ماه آینده رونمایی خواهد شد. شاید باور آن سخت باشد، ولی در واقع از شهرویر پارسال، در مورد این گوشی اخبار و شایعاتی دیده ایم. حتی در آن زمان هم گفته می شد که شیائومی می نوت 2 با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکوم همراه خواهد بود.

این گمانه زنی ال قبل از معرفی گوشی قدرتمند می نوت 2، ادامه خواهد داشت.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر