;
coinex

انتشار نسخه بتای عمومی iOS 10 از امروز

انتشار نسخه بتای عمومی iOS 10 از امروز

اگر شما نیز به شدت علاقه دارید تا جدیدترین نسخه iOS را آزمایش کنید از امروز این شانس را خواهید داشت چراکه امروز اپل نسخه بتای عمومی iOS 10 را منتشر کرد.

حال اگر شما نیز از کاربران آیفون به شمار می آیید می توانید نسخه بتای جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS را آزمایش کنید (لیست دستگاه های سازگار با iOS 10). گفته می شود کاربران ساعت های هوشمند اپل (اپل واچ) نیز می توانند نسخه بتای عمومی سیستم عامل watchOS 3 را مورد آزمایش قرار دهند.

شایان ذکر است که این نسخه، یک نسخه بتا بوده و احتمالا با باگ هایی همراه خواهد بود. با در نظر گرفتنِ این نکته، اگر تمایل به نصب این نسخه را دارید، شاید بهتر باشد آن را بر روی دستگاه های قدیمی یا دستگاه های ثانویه خود (به عنوان مثال آیپدتان) نصب کنید و نصب جدیدترین نسخه این سیستم عامل بر روی دستگاه های اصلی خود را تا زمان عرضه نسخه پایدارِ آن، به تعویق بیاندازید.

iOS 10 بروزرسانی های بسیار زیادی را برای قسمت پیام ها و لاک اسکرین به همراه می آورد. علاوه بر آن، iOS 10 تغییرات کم و ویژگی های کوچک دیگری نیز به این سیستم عامل اضافه کرده است. شما می توانید با مراجعه به این مطلب با چند ویژگی مفید در این سیستم عامل بیشتر آشنا شوید.

علاوه بر انتشار نسخه بتای عمومی iOS 10 توسط اپل، غول کوپرتینو امروز اولین نسخه بتای عمومی macOS Sierra را نیز منتشر کرد.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت اپل در برنامه بتای این کمپانی ثبت نام کرده و این دو نسخه را دریافت کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر