;
coinex

انتشار یک آپدیت عمده برای سیستم Autopilot تسلا

انتشار یک آپدیت عمده برای سیستم Autopilot تسلا

چندی پیش تسلا به دلیل عملکرد نه چندان قوی سیستم اتوپایلت (Autopilot) خود، سرتیتر اخبار تکنولوژی دنیا را به خود اختصاص داده بود و حال بار دیگر با خبر انتشار یک آپدیت عمده برای سیستم Autopilot خود، به تیتر اول وب سایت های تکنولوژی دنیا بازگشته است.

تسلا موتورز همواره در حال ارتقای سیستم اتوپایلت خود است؛ سیستمی که به ماشین های تسلا این قدرت را می دهد که خود را به طور مستقل هدایت کرده، از برخورد با موانع دوری کرده، مسیر خود را تغییر داده و حتی خود را به طور مستقل در گوشه ای از خیابان پارک کند.

حال به نظر می رسد که باز هم همه چیز بهتر خواهد شد. بر اساس گزارشی از TechnoBuffalo، تسلا در حال حاضر بر روی یک نسخه عمده از سیستم اتوپایلت خود با نام Autopilot 2.0 کار می کند.

در سیستم اتوپایلت 2.0 چندین ویژگی جذاب و جدید به نسخه قبلی اضافه شده و شاید بزرگ ترین تغییر آن، توانایی تشخیص و واکنش به علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ های راهنمایی باشد، آن هم بدون دریافت هیچ گونه ورودی از راننده.

البته متاسفانه به نظر می رسد که این ویژگی جدید در ماشین های قدیمی تسلا کار نمی کند. این گزارش همچنین بیان می کند که چندین دستگاه از مدل اس (Model S) و مدل ایکس (Model X) که مجهز به دو دوربین در قسمت جلویی ماشین هستند، در حال حاضر با استفاده از این سیستم در جاده ها تردد می کنند. به نظر می رسد استفاده از دو دوربین در قسمت جلوی ماشین ویژگی است که برای کارایی هرچه بهتر سیستم اتوپایلت 2.0 ضروری است.

البته گفته می شود که این کمپانی هنوز دیدگاه خود را در رابطه با این گزارشات بیان نکرده است. حال باید دید که آیا سیستم اتوپایلت ماشین های تسلا می توانند عملکرد بهتری از خود ارائه دهند یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر