;
coinex

محبوب ترین گوشی جهان در نیمه اول 2016 از دیدگاه انتوتو چیست؟

محبوب ترین گوشی جهان در نیمه اول 2016 از دیدگاه انتوتو چیست؟

انتوتو لیست محبوب ترین گوشی های هوشمند جهان در نیمه اول سال 2016 میلادی را منتشر کرد و در آن به وضوح دیده می شود که لقب محبوب ترین گوشی جهان برازنده سامسونگ گلکسی نوت 5 است.

اگر در لیست محبوب ترین گوشی های هوشمند جهان به دقت نگاهی بیاندازید خواهید دید که بعد از گلکسی نوت 5، گلکسی S6، گلکسی S6 اج و گلکسی S7 جای گرفته اند و این نشان از محبوبیت بیش از اندازه برند سامسونگ در جهان است.

محبوب ترین گوشی های جهان: اگر در لیست محبوب ترین گوشی های هوشمند جهان به دقت نگاهی بیاندازید خواهید دید که بعد از گلکسی نوت 5، گلکسی S6، گلکسی S6 اج و گلکسی S7 جای گرفته اند و این نشان از محبوبیت بیش از اندازه برند سامسونگ در جهان است.

با قرارگیری گوشی سامسونگ گلکسی S7 اج در جایگاه ششم محبوب ترین گوشی های هوشمند جهان، غول تکنولوژی کره ای به تنهایی توانسته 5 جایگاه از 10 جایگاهِ محبوب ترین گوشی ها را به خود اختصاص دهد.

همان طور که تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، پنج جایگاه دیگر مابین 4 برند دیگر تقسیم شده است. گوشی ردمی نوت 3 از کمپانی شیائومی در جایگاه پنجم ایستاده و میزو با گوشی MX5 (جایگاه هفتم) و میزو متال (جایگاه دهم) توانسته دو گوشی از 10 گوشی محبوب جهان را به خود اختصاص دهد. الجی با گوشی جی 3 خود (جایگاه هشتم) و لکو نیز با گوشی LeEco S1 خود (جایگاه نهم)، هر کدام توانسته اند یک سهم از این لیست را به تصاحب خود درآورند.

انتوتو (AnTuTu) همچنین لیست مشابه دیگری به تفکیک هر کشور منتشر ساخته که در زیر تصویر مربوط به محبوب ترین گوشی های آمریکا در نیمه اول سال 2016 میلادی را مشاهده می کنید.

محبوب ترین گوشی های آمریکا: انتوتو (AnTuTu) همچنین لیست مشابه دیگری به تفکیک هر کشور منتشر ساخته که در زیر تصویر مربوط به محبوب ترین گوشی های آمریکا در نیمه اول سال 2016 میلادی را مشاهده می کنید.

حتی با نگاهی سریع و گذرا به این تصویر نیز به راحتی می توان دریافت که 6 گوشی از مجموع 10 گوشی محبوب ایالت متحده مربوط به کمپانی کره ای سامسونگ بوده و در این لیست نیز گلکسی نوت 5 با قدرت تمام خود را به عنوان محبوب ترین گوشی ایالات متحده معرفی می کند.

به جز گوشی های برند سامسونگ، سه گوشی هوشمند از برند نکسوس (نکسوس 6P در جایگاه سوم، نکسوس 6 در جایگاه چهارم و نکسوس 5X در جایگاه دهم) و یک گوشی از برند جویای نام وان پلاس (در جایگاه نهم)، مجموعا 10 گوشی محبوب آمریکا در نیمه اول سال 2016 میلادی را تشکیل می دهند.

حال به نظر شما محبوب ترین گوشی در کشورمان چیست؟ آیا شما نیز فکر می کنید گلکسی نوت 5 محبوب ترین موبایل ایران است؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    فقط z5بهترین گوشی موجود در کره  زمین 

    پاسخ

    میشه مقایسه بین اپل و سامسونگ یا آی او اس و اندروید را در سایت قرار بدید.تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ

    پس سونی چی ههههه برید با این نظریات چرندتون sony Z5 primum یعنی از ال جی جی 3 بد تره 

    پاسخ

    آقا عرفان اولن که الجی جی3 برای سال 2014 هست وداره با گوشی های 2016 مقایسه میشه. دومن که از نظر محبوبیت و آمار فروش هستش نه سخت افزار و کارایی. سونی اگه خیلی مرده با گوشی تولید 2016 بیاد رویه جی3 2014 رو کم کنه???. تمام طرفداران الجی لایک بزنن. ????

    پاسخ