;
coinex

شیائومی کاپریکون در گیک بنچ رویت شد؛ آیا این همان گوشی می نوت 2 است؟

شیائومی کاپریکون در گیک بنچ رویت شد؛ آیا این همان گوشی می نوت 2 است؟

شرکت شیائومی در سال 2016 گوشی های مختلفی را روانه بازار کرده است؛ اما گویا قوی ترین گوشی هوشمند این شرکت در راه است. پرچمدار این شرکت یعنی شیائومی می 5 در ماه فوریه عرضه شد. در آن زمان انتظار نمی رفت که شیائومی تا پیش از پایان سال جاری قصد معرفی گوشی سطح بالای دیگری داشته باشد. در حال حاضر نیز شایعات بسیاری در مورد Mi Note 2 و گوشی Mi 5s وجود دارد. در مورد گوشی می نوت 2 باید گفت که شایعات بسیار گیج کننده هستند و هنوز خبر مناسبی از این گوشی به بیرون درز نکرده است.

گفته می شود گوشی با برند شیائومی که به تازگی در بنچمارک Geekbench رویت شده می تواند همان گوشی شیائومی می نوت 2 باشد. این دستگاه در بنچمارک گیک بنچ، Xiamoi Capricon نام دارد. لیست منتشر شده توسط گیک بنچ نشان می دهد که قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده 4 هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تامین خواهد شد. گوشی جدید شیائومی 4 گیگابایت رم خواهد داشت و اندروید 6 مارشمالو را به عنوان سیستم عامل پیش فرض دارد که بر روی آن رابط کاربری MIUI 8 شیائومی اجرا می شود. گوشی شیائومی کاپریکون در بنچمارک تک هسته امتیاز 2342 و در بخش چند هسته امتیاز 5621 را به ثبت رسانید.

اگر خبر های پیرامون نوت 2 را دنبال کرده باشید، حتماً می دانید که این گوشی در چند ورژن عرضه خواهد شد. در خبر های قبلی گفته شده بود که گوشی شیائومی می نوت 2 دارای 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. بنابراین می توان پیش بینی کرد که گوشی مورد بحث که در بنچمارک حضور یافته است مدل پایه گوشی می نوت 2 خواهد بود.
شایعات حاکی از این هستند که گوشی می نوت 2 دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی و حساس به فشار است و احتمالاً یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را تامین می کند. به هر حال باید صبر کرد و دید که گوشی شیائومی کاپریکون یکی از مدل های می نوت 2 است یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر