;
coinex

گوشی های شیائومی ردمی ۱۱۰ میلیون واحد فروش داشته اند

۱۱۰ میلیون واحد از گوشی های شیائومی ردمی در سطح جهان فروش داشته است.
کمپانی شیائومی اولین گوشی ردمی را در آگوست ۲۰۱۳ راه اندازی کرد و در حال حاضر و در عرض کمتر از ۳ سال، ۱۱۰ میلیون واحد از گوشی های شیائومی ردمی در سطح جهان به فروش رسیده است. قائم مقام امور جهانی این کمپانی، هوگو بارا این اطلاعات را از طریق توییتر خود منتشر کرد. او همچنین اضافه کرد که بخش اعظم کاربران شیائومی ردمی را افراد 22 تا 29 ساله تشکیل می دهند.

متن توییتر هوگو بارا به این شرح است: “شیائومی، 110 میلیون واحد از گوشی های ردمی را در سطح جهان و از زمان راه اندازی آن در آگوست 2013، به فروش رسانده است. این یعنی، 1.21 واحد در هر ثانیه و در عرض 3 سال!”

“بیشتر کاربران ردمی، 22 تا 29 ساله هستند، کاربران جوان و فعال اینترنت، اپلیکیشن، ویدیو، شبکه های اجتماعی، ابزارها، بازی ها، کتاب ها و اخبار”

هوگو بارا اطلاعات مربوط به پر فروش ترین مناطق را منتشر نکرده است. البته قبلا و طی رویداد راه اندازی شیائومی می مکس در هند، اعلام کرد که گوشی شیائومی ردمی نوت 3 در عرض 6 ماه، 1 میلیون واحد فروش داشته است. بعد از چین، بازارهای هند بزرگترین بازار کمپانی شیائومی به شمار می روند. کمپانی شیائومی قصد دارد با احداث شبکه ی فروشگاه های فیزیکی در این کشور، محصولات خود را گسترش دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر