;
coinex

فروش گلکسی اس 7 در آمریکا از آیفون 6 اس سبقت گرفت

اینطور که به نظر می رسد، سری گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 در آمریکا در مقایسه با آیفون 6 اس، هواداران بیشتری دارد.

اینطور که به نظر می رسد، سری گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 در آمریکا در مقایسه با آیفون 6 اس، هواداران بیشتری دارد.

شنیدن این خبر برای هوادارن سامسونگ بسیار خوشایند خواهد بود. طبق آخرین گزارشات منتشر شده از Kantar Worldpanel، فروش سری گوشی های گلکسی اس 7 در آمریکا، از فروش گوشی آیفون 6 اس بیشتر است. این عقب ماندگی در ادامه ی کاهش فروش آیفون به وجود آمده که کمپانی اپل در اوایل امسال از آن خبر می داد؛ این اولین بار است که گوشی های آیفون با کاهش فروش روبرو بوده اند.

بنا بر این گزارش، 16 درصد مصرف کنندگان در این کشور، گوشی گلکسی اس 7 و یا گلکسی اس 7 اج را خریداری کرده اند، این در حالیست که 14.6 درصد نسبت به خرید گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اقدام کرده اند. شایان ذکر است که گوشی های سری گلکسی اس 7 ، 6 ماه بعد از گوشی آیفون 6 اس رونمایی شده اند؛ اما این اختلاف در تاریخ عرضه نیز نتوانست برتری گلکسی اس 7 را از دید پنهان کند؛ این اولین بار است که فروش گوشی های سامسونگ از دستگاه های اپل پیشی می گیرد.

کمپانی سامسونگ توانست در عرض سه ماه (تا پایان می 2016)، بزرگ ترین سهم بازار موبایل آمریکا را در اختیار بگیرد. در حال حاضر این مقدار، به 37 درصد رسیده است که در مقابل 29 درصد اپل قرار دارد. این آمار از بزرگی سری گلکسی اس 7 در سامسونگ خبر می دهد که به سرعت تاثیر خود را در ترازنامه ی سامسونگ به نمایش می گذارد. سامسونگ در حال حاضر امیدوار است که گلکسی نوت 7 نیز همین راه را ادامه دهد و به موفقیت گلکسی اس7 برسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر