;
coinex

عکس تبلیغاتی گوشی میزو MX6 از دوربین قدرتمند این دستگاه خبر می دهد

گوشی میزو MX6 تا اواخر این ماه و به طور دقیق تر، در 19 جولای راه اندازی خواهد شد؛ این دستگاه بنابر دلایل قانع کننده ای، مطرح شده است.

گوشی میزو MX6 تا اواخر این ماه و به طور دقیق تر، در 19 جولای راه اندازی خواهد شد؛ این دستگاه بنابر دلایل قانع کننده ای، مطرح شده است.

گفته می شود که این دستگاه 5.5 اینچی با یک دوربین اصی 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود که بنا بر گزارش لیست بنچمارک انتوتو، از تکنولوژی سنسور قدرتمند Sony IMX286 بهره می برد.

قائم مقام کمپانی میزو و مدیر بازار یابی این شرکت، لی نان از وبسایت ویبو برای انتشار تصویری استفاده کرد که گفته می شود توسط دوربین گوشی میزو MX6 گرفته شده است. این تصویر کاملا واضح، نمای بسته ای از یک پر طاووس را نشان می دهد که ساختار بی نظیری را به نمایش گذاشته است. این طور که به نظر می رسد، کیفیت این تصویر توسط یک دوربین 12 مگاپیکسلی ایجاد شده که کمی شک برانگیز است.

قائم مقام کمپانی میزو و مدیر بازار یابی این شرکت، لی نان از وبسایت ویبو برای انتشار تصویری استفاده کرد که گفته می شود توسط دوربین گوشی میزو MX6 گرفته شده است. این تصویر کاملا واضح، نمای بسته ای از یک پر طاووس را نشان می دهد که ساختار بی نظیری را به نمایش گذاشته است..

لازم به ذکر است که دستگاه های قبلی این کمپانی همچون میزو MX4 و میزو MX5 همیشه از دوربین های اصلی 20.7 مگاپیکسلی برخوردار بوده اند؛ اما کیفیت عکس های این دوربین ها، تنها “خوب” بوده و هیچ چیز قابل توجه و ویژه ای در آنها دیده نمی شود؛ بنابراین، تصور اینکه دوربین 12 مگاپیکسلی میزو MX6 بتواند چنین تصویری را به ثبت برساند، کمی دور از ذهن است.

با تمام این اوصاف، دست یابی به چنین تکنولوژی اصلا غیر ممکن نیست. برای مثال، کمپانی هایی همچون Elephone از بالاتر بردن پیکسل های دوربین خود داری کرده و در عوض، سنسور های قدرتمند بیشتری را در دستگاه های خود تعبیه کردند؛ نتایج این تغییر رویه شگفت انگیز بوده است. سنسور Sony IMX286 تعبیه شده در در دوربین میزو MX6 ، مشابه سیستمی است که در دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی گوشی هواوی پی 9 قرار گرفته است. آن دوربین های دوگانه ی فوق العاده، دلیل خوبی برای فروش این دستگاه بوده اند. کمپانی هواوی، برای بازاریابی این محصول، روی دوربین آن متمرکز شده بود. دوربین گوشی الفون P9000 نیز 13 مگاپیکسلی بوده و از همان سنسور سونی بهره می برد.

بنابراین می توان انتظار داشت که سنسور گوشی میزو MX6 تغییرات شگفت انگیزی را به ایجاد کرده و دوربین فوق العاده ای را در دستگاه به وجود آورده باشد. در این صورت، باید این دستگاه را با گوشی های کلاس خود مقایسه کنیم.

البته باید در نظر داشت که این تصویر توسط مدیر بازاریابی این شرکت منتشر شده، آنها برای فروش محصول خود هر کاری می کنند، اینطور نیست؟ هنوز موضوع هواوی پی 9 و عکس دوربین کانن، از سر زبان ها نیفتاده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر