;
coinex

شیائومی می نوت 2 به اسنپ دراگون 821 مجهز می شود

شیائومی می نوت 2 اولین گوشی چینی مجهز به اسنپ دراگون 821 خواهد بود.

روز گذشته دستگاهی با نام شیائومی Capricorn با اسنپ دراگون 820 در بنچمارک گیکبنچ رویت شد؛ به نظر می رسد که کاپریکورن نام رمزی دستگاه شیائومی می نوت 2 باشد. همچنین به نظر می رسد این دستگاه، نسخه ی استاندارد دستگاهی باشد که از قدرت پردازش 2 گیگاهرتز و رم 3 گیگابایتی برخوردار باشد، به نظر می رسد که گوشی شیائومی می نوت 2 به پردازنده ی اسنپ دراگون 821 مجهز خواهد شد.

پان جیوتانگ، یکی از تحلیلگران این صنعت در وبسیات ویبو اعلام کرد، در حالیکه سامسونگ گلکسی نوت 7 اولین دستگاه مجهز به اسنپ دراگون 821 خواهد بود، گوشی شیائومی می نوت 2 ، اولین دستگاه چینی خواهد بود که از این تراشه بهره مند خواهد شد.

روز گذشته دستگاهی با نام شیائومی Capricorn با اسنپ دراگون 820 در بنچمارک گیکبنچ رویت شد؛ به نظر می رسد که کاپریکورن نام رمزی دستگاه شیائومی می نوت 2 باشد..

البته شاید این خبر کمی گیج کننده باشد، چرا که  روز گذشته اعلام شد گوشی ایسوس زنفون 3 دلوکس اولین دستگاه مجهز به این تراشه است. باید در نظر داشته باشید که این خبر تنها اعلام شده است و این گوشی احتمالا تا اواخر امسال راه اندازی نخواهد شد، اما گوشی شیائومی می نوت 2 به زودی معرفی می شود.

کمپانی ایسوس به معرفی گوشی های خود، ماه ها قبل از عرضه ی آنها شهرت دارد. گوشی ایسوس 3 در ماه می معرفی شد اما هنوز هم برای عرضه و فروش آماده نیست. اما کمپانی های سامسونگ و شیائومی معمولا در همان ماه معرفی، محصول خود را عرضه می کنند.

پردازنده ی اسنپ دراگون 821 درواقع نسخه ی آپگرید شده ی پردازنده ی 820 است؛ در این تراشه، سرعت زمان از 2.2 به 2.4 گیگاهرتز افزایش یافته است. پردازنده ی گرافیکی این قطعه نیز از 624MHz به 650MHz ارتقا یافته است.

انتظار می رود که گوشی شیائومی می نوت 2 با قیمت 3000 یوان معادل 449 دلار و همراه با ویژگی هایی همچون رم 6 گیگابایتی، دوربین دوگانه و نمایشگر خمیده به فروش برسد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر