;
coinex

گوشی LG V20 در اوایل سپتامبر معرفی خواهد شد

گوشی LG V20 در اوایل سپتامبر معرفی خواهد شد

گزارش های اخیر نشان می دهد که فروش گوشی جی 5 ال جی چندان رضایت بخش نبوده و این گوشی نتوانسته انتظارات مورد نیاز شرکت را برآورده کند؛ بنابراین ال جی احساس نیاز می کند تا گوشی پرچمدار دیگری را روانه بازار کند. ال جی در سال گذشته گوشی LG V10 خود را که تفاوت هایی را با سایر پرچمداران داشت روانه بازار کرد و بازخورد نسبتاً خوبی نیز دریافت کرد. بنابراین شاید نسل بعدی این گوشی بتواند بهتر باشد و انتظارات ال جی را نیز پاسخ دهد. گزارشات منتشر شده از سوی منابع کره ای نشان می دهد که ال جی قصد دارد تا گوشی LG V20 خود را در اوایل ماه سپتامبر معرفی کند.

ETNews گزارش می دهد که ال جی هنوز نام نهایی جانشین وی 10 را انتخاب نکرده است. اما پیش بینی می شود این شرکت به جای استفاده از نام LG V11، از LG V20 برای نام گذاری پرچمدار جدیدش استفاده کند. همچنین گفته می شود این شرکت طوری برنامه ریزی کرده است تا پرچمدار جدید خود را در اواخر ماه سپتامبر یا اوایل ماه اکتبر رونمایی کند.

تا کنون اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی فاش نشده است و باید منتظر باشیم تا در روز های آتی چه خبر هایی در مورد آن منتشر می شود و پرچمدار جدید ال جی چه تفاوت هایی نسبت به نسل قبلی خود دارد.

همچنین منبع خبری در بخشی از گزارش خود به معرفی گلکسی نوت 7 در تاریخ 2 آگوست و عرضه همزمان این دستگاه اشاره کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر