;
coinex

گوشی هوشمند جدید شیائومی در بنچمارک گیک بنچ حضور یافت

گوشی هوشمند جدید شیائومی در بنچمارک گیک بنچ حضور یافت

گوشی هوشمندی با اسم رمز Xiamoi Altun به تازگی در بنچمارک گیک بنچ رویت شد. پیش از این هیچ گونه اخبار یا شایعه ای در مورد این گوشی منتشر نشده بود. قدرت پردازشی این دستگاه توسط یک پردازنده 8 هسته ای تامین می شود که با 2 گیگابایت رم کار خواهد کرد. علاوه بر این ورژن 6 مارشمالو اندروید را به عنوان سیستم عامل اجرا می کند. این گوشی از ماه می تا کنون 25 بار در بنچمارک گیک بنچ مورد آزمایش قرار گرفت و هر بار روبروی نام چیپ ست آن هیچ عبارتی درج نشد. بنابراین هنوز چیپ ست موجود در این گوشی فاش نشده است.

این دستگاه در حالت تک هسته امتیاز 789 و در بخش چند هسته امتیاز 2664 را ثبت کرد. بیشترین امتیاز در حالت تک هسته 980 و بیشترین امتیاز در بخش چند هسته 4076 بود که به ترتیب در تاریخ های 8 می و 30 ژوئن به ثبت رسید.

اوایل ماه جاری نیز گوشی هوشمند دیگری از شیائومی با نام Xiamoi Capricon در بنچمارک گیک بنچ حضور یافته بود. اما چیپ ست به کار رفته در این گوشی مشخص است و بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی این بنچمارک، قدرت پردازشی شیائومی کاپریکون توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده 4 هسته ای با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز تامین می شود. کاپریکون دارای 3 گیگابایت رم بوده و ورژن 6 سیستم عامل اندروید را به عنوان سیستم عامل پیش فرض بر روی خود دارد. پیش بینی می شود که شیائومی کاپریکون همان گوشی می نوت 2 باشد.

گوشی هوشمند جدید شیائومی در بنچمارک گیک بنچ حضور یافت گوشی هوشمند جدید شیائومی در بنچمارک گیک بنچ حضور یافت

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر