;
coinex

گوشی گلکسی A9 پرو در بازار های بین المللی نیز عرضه می شود

گوشی گلکسی A9 پرو در بازار های بین المللی نیز عرضه می شود

شرکت سامسونگ با معرفی سری Galaxy A، گوشی های هوشمند میان رده ای را وارد بازار کرد. سامسونگ عرضه این خانواده را با معرفی گوشی های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 آغاز کرد و در نهایت گوشی گلکسی A9 را در اواخر سال گذشته معرفی کرد. در بین این 4 مدل، گوشی گلکسی A9 از مشخصات بهتری برخوردار بود؛ اما شرکت کره ای در ماه مارس سال جاری گوشی کلکسی A9 پرو را معرفی کرد. تنها تفاوت بین دو مدل گلکسی A9 و گلکسی A9 پرو به میزان حافظه رم پردازشی آنها مربوط می شود به طوریکه مدل پرو A9 دارای 4 گیگابایت و مدل استاندارد A9 دارای 3 گیگابایت رم است.

در حالی که بسیاری از طرفداران سامسونگ به شدت منتظر عرضه بین المللی گلکسی A9 بودند، این گوشی تنها در چند کشور آسیایی عرضه شد. لیست کشور های آسیایی که در این گوشی در آن ها عرضه شد شامل مالزی، ویتنام، فیلیپین و تایلند می شود.

اما به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا این گوشی را در سایر کشور های جهان نیز عرضه کند. گلکسی A9 پرو در اواخر ماه گذشته وارد کشور مالزی شد؛ احتمالاً سامسونگ قصد دارد تا با عرضه این گوشی در یک کشور به صورت آزمایشی میزان فروش آن را پیش از عرضه بین المللی محک بزند. گوشی گلکسی A9 پرو در مالزی به قیمت 508 دلار به فروش می رسد باید دید قیمت آن در دیگر بازار ها چه میزان خواهد بود.

گوشی گلکسی A9 پرو دارای صفحه نمایش 6 اینچی از نوع AMOLED است. قدرت پردازشی آن توسط چیپ ست اسنپدراگون 625 و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ساختار حافظه Galaxy A9 Pro را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی بوده و دارای لرزش گیر اپتیکال  تصویر است. همچنین به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیگسلی در جلوی گوشی تعبیه شده.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر