;
coinex

راه اندازی شیائومی نوت بوک در 27 جولای

طبق آخرین اخبار ارسالی از چین، به نظر می رسد که کمپانی شیائومی قصد دارد لپ تاپ شیائومی نوت بوک را در 27 جولای راه اندازی کند.

طبق آخرین اخبار ارسالی از چین، به نظر می رسد که کمپانی شیائومی قصد دارد لپ تاپ شیائومی نوت بوک را در 27 جولای راه اندازی کند.

این خبر با شایعات پیشین درباره ی این دستگاه تطابق دارد؛ قبلا نیز به گوش رسیده بود که شیائومی در رویداد 27 جولای که در آن از گوشی هایی همچون ردمی نوت 4 و می نوت 2 رونمایی خواهد کرد، لپ تاپ شیائومی نوت را نیز راه اندازی می کند.

طبق جدیدترین اخبار، کمپانی شیائومی در یک کنفرانس خبری به صورت رسمی از شیائومی نوت بوک رونمایی می کند. گفته می شود که این لپ تاپ از پردازنده ی اینتل اتم برخوردار بوده و سیستم عامل ویندوز 10 روی آن اجرا می شود. خصوصیات منحصر به فرد شیائومی نوت بوک را می توان طراحی فوق باریک و عمر باتری فوق العاده ی آن دانست.

شایعات اولیه مدعی بودند که لپ تاپ شیائومی نوت بوک در سه نسخه ی مختلف و در اندازه های 12.5، 13.3 و 15.6 اینچ معرفی خواد شد. انتظار می رود که نسخه ی کوچکتر، زودتر از سایرین وارد بازار شود. این دستگاه باریک نیز همچون مک بوک ها، از وبکم برخوردار است.

بنا بر گزارشات قبلی این احتمال وجود داشت که از دستگاه شیائومی نوت بوک در نیمه ی اول سال 2016 رونمایی شود، اما این رویداد با یک تاخیر چند ماهه، به نیمه ی دوم سال موکول شد.

مدیر عامل کمپانی شیائومی، Lei Jun از طریق وبسایت ویبو، هوادارن را از برنامه های شرکت برای معرفی دستگاه های مختلف در نیمه ی دوم 2016 باخبر کرده بود و در حال حاضر به نظر می رسد که رویداد 27 جولای هیجان انگیز تر از قبل خواهد بود. هنوز مطمئن نیستیم که آیا دستگاه های جدیدی از طرف شیائومی رونمایی خواهد شد یا خیر؛ اما تقریبا به طور قطع می دانیم که دستگاه های جدیدی در 27 جولای معرفی خواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر