;
coinex

در رویداد شیائومی چه دستگاه هایی رونمایی می شوند؟

رویداد شیائومی 6 ام مرداد ماه در مرکز کنوانسیون ملی پکن برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد طی این رویداد دو دستگاه از این کمپانی معرفی می شوند.

سازنده ی چینی گوشی های هوشمند شیائومی، در حال آماده سازی خود برای رونمایی از یک دستگاه جدید و یا احتمالا چند دستگاه جدید در طی رویدادی در تاریخ 27 جولای در پکن، است. شاید دو دستگاه شیائومی با نام مستعار Altun و Capricorn  که اوایل ماه جاری در آزمون گیکبنچ دیده شده اند، در رویداد پکن معرفی شوند.

در واقع روز گذشته لیو هائو سخنگوی شیائومی، نشان داد که یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ 27 جولای در مرکز کنوانسیون ملی پکن برگزار می شود. بلیط رویداد شیائومی حدود 30 دلار است و از دوشنبه ی بعدی به فروش می رسد.

شاید کمی عجیب باشد که برای رونمایی از این دستگاه ها، کنفرانس مطبوعاتی در راه است. طرفداران معمولا اطلاعات دستگاه ها را از طریق سیل داده های خبری در سایت های مختلف، بدست می آوردند. گویی این مسئله در چین و یا حداقل برای شیائومی، متفاوت است. با توجه به محبوبیت شیائومی در این کشور، تعجب آور نیست که حتی کنسرت موسیقی راک نیز در رویداد پکن بر پا شود.

ما نمی دانیم که شیائومی در تاریخ 27 جولای چه دستگاه هایی را معرفی می کند، اما اگر شایعات و مشخصاتی که از گیکبنچ درز کرده، درست باشند، ممکن است یک گوشی مبتدی و میان رده از سری گوشی های ردمی را شاهد باشیم. حتی امکان دیدن یک گوشی جدید می نوت نیز وجود دارد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر