;
coinex

گوشی جدید LeEco و دوربین دوگانه با طراحی خنده دار

گوشی جدید LeEco و دوربین دوگانه با طراحی خنده دار

تصویری از یک گوشی هوشمند جدید LeEco به بیرون درز کرده است. این عکس توسط حساب کاربری فردی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و مدعی است توسط یکی از کارمندان داخلی این شرکت فاش شده.

تصویر منتشر شده تایید می کند که این شرکت در حال کار کردن بر روی گوشی هوشمند با دوربین دوگانه است. هر چند طراحی این دوربین کمی خنده دار است. دوربین دوگانه و فلش ال ای دی که در زیر آن و در قالب یک باکس مربعی شکل قرار گرفته اند، تداعی کننده روح درخت ژاپنی هستند.

گوشی جدید LeEco و دوربین دوگانه با طراحی خنده دار

درست در زیر دوربین یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده و در پایین آن نیز لوگو LeEco نقش بسته است.

طراحی گوشی جدید LeEco شباهت زیادی به طراحی گوشی میزو پرو 6 دارد و خطوط آنتن در بالا و پایین آن قرار گرفته است. صفحه نمایش این گوشی از طراحی 2.5D بهره می برد و حاشیه های این دستگاه بسیار اندک هستند. شرکت LeEco همچنین دکمه های خازنی را با قرار دادن دکمه وسط با لوگوی این شرکت جایگزین کرده است.

هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی به مانند ساختار دوربین (که احتمالاً توسط سامسونگ تولید شده) فاش نشده و جزئیات اندکی درباره آن وجود دارد. هنوز مشخص نیست ساختار حافظه گوشی جدید LeEco چگونه بوده و دارای چه میزان حافظه رم پردازشی و حافظه داخلی خواهد بود. چیپ ست موجود در این گوشی نیز هنوز فاش نشده؛ اما به نظر می رسد که در این گوشی از چیپ ست اسنپدراگون 821 خبری نخواهد بود. این تمام اطلاعاتی است که از گوشی جدید LeEco وجود دارد.

گوشی جدید LeEco و دوربین دوگانه با طراحی خنده دار گوشی جدید LeEco و دوربین دوگانه با طراحی خنده دار

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر