;
coinex

موتورولا در گوشی های موتو زد 2017 تعداد پیکسل دوربین ها را کم و اندازه آنها را افزایش می دهد

موتورولا در گوشی های موتو زد 2017 تعداد پیکسل دوربین ها را کم و اندازه آنها را افزایش می دهد

سری گوشی های موتو زد ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شدند و هر دو گوشی موتو زد و موتو زد فورس با طراحی ماژولار منحصر به فرد خود همه را شگفت زده کردند. این گوشی ها هنوز به بازار عرضه نشدند و مشتریان برای خرید آنها باید تا ماه سپتامبر صبر کنند. در حالی که هنوز عرضه این دو گوشی انجام نشده، شایعات جدیدی در مورد سری گوشی های موتو زد 2017 منتشر شدند. گفته می شود تمرکز موتورلا بر روی بهبود کیفیت دوربین گوشی سال آینده خود است و این شرکت قصد دارد تا در نسل آینده گوشی های موتو زد به منظور رسیدن نور بیشتر به لنز دوربین از پیکسل های بزرگتری استفاده کند.

در حال حاضر گوشی موتو زد دارای دوربین 13 مگاپیکسلی بوده و این در حالی است که گوشی موتو زد فورس به دوربین با 21 مگاپیکسل مجهز است. دیافراگم لنز دوربین دو گوشی f/1.8 بوده و هر دو آنها دارای لیزر اتو فوکس و تثبیت کننده اپتیکال تصویر هستند. موتورولا و دیگر تولیدکنندگان گوشی هوشمند، قصد داشتند تا با افزایش تعداد پیکسل ها در دوربین پرچمداران خود، بر کیفیت آن بیفزایند. اما امسال دیدیم که سازندگان برای بهبود کیفیت دوربین گوشی های خود به کاهش تعداد پیکسل ها و افزایش سایز آن ها به منظور جذب نور بهتر روی آوردند.

 حالا توئیتی توسط حساب کاربری @Ricciolo منتشر شده و حاکی از آن است که شرکت موتورولا قصد دارد به منظور بهبود کیفیت دوربین سری گوشی های موتو زد 2017 پیکربندی متفاوتی را ارائه دهد. این شرکت نیز قصد دارد به منظور ثبت عکس های بهتر در شرایط نوری کم از تعداد پیکسل ها کاسته و به سایز آن ها اضافه کند. همچنین منبع یاد شده عنوان می کند که لیزر اتوفوکس و تثبیت کننده اپتیکال تصویر همچنان در گوشی های موتو زد 2017 موجود خواهند بود.

موتورولا در گوشی های موتو زد 2017 تعداد پیکسل دوربین ها را کم و اندازه آنها را افزایش می دهد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر