;
coinex

گوشی Meizu MX6 به صورت رسمی معرفی شد؛ گوشی با بدنه نازک، دوربین سریع و قیمت مناسب

گوشی Meizu MX6 به صورت رسمی معرفی شد؛ گوشی با بدنه نازک، دوربین سریع و قیمت مناسب

میزو شرکت چینی تولیدکننده گوشی هوشمند است که عمدتاً تمرکز خود را به تولید محصولاتی زیبا و با قیمت مناسب معطوف کرده است.  این شرکت پرچمدار جدید خود با نام Meizu MX6 را عرضه کرد.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز بوده و دارای بدنه فلزی بسیار نازک با ضخامت 7.5 میلی متری است. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 6 مارشمالو بوده که واسط کاربری Flyme 5.2 بر روی آن اجرا می شود. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست Helio X20 و پردازنده 10 هسته ای تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهند. تامین انرژی گوشی Meizu MX6 توسط باتری با ظرفیت 3036 میلی آمپر ساعت صورت می گیرد.

طبق ادعای میزو، این گوشی هوشمند دارای دوربین بسیار سریعی است که به منظور ارائه نتایج فوق العاده آزمون های زیادی را پشت سر گذاشته است. دوربین اصلی این دستگاه 12 مگاپیکسلی بوده که در ساخت آن از سنسور های IMX 386 سونی استفاده شده است. این موبایل اولین نمونه مجهز به سنسور IMX 386 سونی به شمار می رود. پیکسل های مورد استفاده دارای اندازه 1.25 میکرونی هستند و همچنین دیافراگم دوربین آن f/2.0 است. میزو با مقایسه سرعت عملکرد دوربین این گوشی هوشمند با گلکسی اس 7 اج مدعی است است که Meizu MX6 دارای دوربین سریعتری است. به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی درجلوی گوشی تعبیه شده است.

اما نکته جالب توجه در مورد این گوشی قیمت مناسب آن است. این گوشی هوشمند به قیمت 300 دلار به صورت آنلاک عرضه خواهد شد. Meizu MX6 از تاریخ 30 جولای برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت. گفته می شود میزو قصد دارد تا این محصول را در برخی کشور های اروپایی عرضه کند.

گوشی Meizu MX6 به صورت رسمی معرفی شد؛ گوشی با بدنه نازک، دوربین سریع و قیمت مناسب گوشی Meizu MX6 به صورت رسمی معرفی شد؛ گوشی با بدنه نازک، دوربین سریع و قیمت مناسب

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر