;
coinex

تصویر فاش شده جدید نشان از ضد آب بودن گلکسی نوت 7 دارد

تصویر فاش شده جدید نشان از ضد آب بودن گلکسی نوت 7 دارد

همان طور که می دانید سامسونگ قصد دارد تا از پرچمدار جدید خود با نام گلکسی نوت 7 در تاریخ 2 آگوست (12 مرداد) رونمایی کند. در حال حاضر شایعات و خبر های مختلفی پیرامون این گوشی وجود دارد. گفته می شود گوشی گلکسی نوت 7 دارای گواهی IP68 خواهد بود و شایعات زیادی درباره این موضوع شنیده می شود. گواهی IP68 به معنای آن است که گوشی گلکسی نوت 7 می تواند در آب به عمیق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه از خود مقاومت نشان دهد. گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 7 اکتیو نیز ضد آب بوده و بنابراین گلکسی نوت 7 از این لحاظ هم رده پرچمداران 2016 سامسونگ است.

تا کنون 5 دستگاه از سری گوشی های گلکسی نوت توسط سامسونگ عرضه شده است و این در حالی است که هیچ کدام از آن ها ضد آب نبوده اند. بنابراین ضد آب بودن گلکسی نوت 7 ویژگی جدیدی در سری گلکسی نوت 7 به شمار می رود.

چندی پیش عکسی در وب سایت واردات صادرات هندی Zauba منتشر شد و نشان گر ضد آب بودن گوشی گلکسی نوت 7 بود. اما امروز تصویر جدیدی در شبکه اجتماعی چینی های منتشر شد که تایید دیگری بر ضد آب بودن گلکسی نوت 7 است. در این تصویر یک عدد گلکسی نوت 7 موجود است که به آب و صابون آغشته شده. هر چند با توجه به فوکوس نا مناسب و وجود کف بر روی برخی قسمت های گوشی، امکان تشخیص درست دستگاه وجود ندارد، اما با توجه به وجود صفحه نمایش خمیده در دو طرف می توان حدس زد که این همان گلکسی نوت 7 است.

سامسونگ قصد دارد با برگزاری رویداد Unpacked در نیویورک پرچمدار جدید خود را معرفی کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر