;
coinex

نسخه دیگری از Honor V8 Max با چیپ ست Kirin 955 در TENAA رویت شد

نسخه دیگری از Honor V8 Max با چیپ ست Kirin 955 در TENAA رویت شد

با گذشت چند روز پس از مشاهده گوشی Honor V8 Max مجهز به چیپ ست Kirin 950  بر روی وب سایت TENAA، ورژن دیگری از گوشی V8 Max که به چیپ ست دیگری با پردازنده ای با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز مجهز است و از تمام شبکه های ارتباطی پشتیبانی می کند در این وب سایت رویت شد. همان طور که می دانید سازمان نظارتی TENAA نام پردازنده را اعلام نمی کند. اما از روی سرعت پردازش این پردازنده می توان چیپ ست موجود در مدل جدید V8 Max را حدس زد.

پیش تر TENAA فرکانس کاری پردازنده گوشی وی 8 مکس را 2.3 گیگاهرتز اعلام کرد و با توجه به اینکه می دانیم در سری گوشی های Honor از چیپ ست های Kirin استفاده می شود، تشخیص دادیم که چیپ ست به کار رفته در گوشی، Kirin 950 است. حال با توجه به اینکه دیگر مدل گوشی آنر وی 8 مکس، دارای پردازنده با سرعت پردازش 2.5 گیگاهرتز بوده و از تمام شبکه های ارتباطی پشتیبانی می کند پیش بینی می شود که به چیپ ست Kirin 955 مجهز باشد.

نسخه دیگری از Honor V8 Max با چیپ ست Kirin 955 در TENAA رویت شد

اما تغییرات مدل جدید وی 8 مکس به همین جا خاتمه نمی یابد؛ چرا که این مدل جدید از لحاظ ساختار حافظه نیز با مدل قبلی متفاوت است. مدل جدید وی 8 مکس دارای 4 گیکابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بوده و این در حالی است که مدلی که پیشتر مشخصات آن توسط TENAA فاش شد دارای 3 گیگابایت حافظه رم پردازشی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است.

اما دیگر ویژگی های این دو مدل یکسان بوده که از جمله آنها می توان به صفحه نمایش 6.6 اینچی با روزلوشن 2K، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو اشاره کرد. آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه های چینی نشان می دهد که گوشی Honor V8 Max در ماه آگوست و با برچسب قیمتی 450 دلار عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر