;
coinex

عملکرد فوق العاده قلم گلکسی نوت 7، حتی در زیر آب!

عملکرد فوق العاده قلم گلکسی نوت 7، حتی در زیر آب!بنا به گزارشات تازه منتشر شده، قلم گلکسی نوت 7 علاوه بر ویژگی های جدید، امکان نوشتن در زیر آب را برای کاربران فراهم می کند.

تصویری از گلکسی نوت 7 توسط یک فروشگاه لوازم الکترونیکی و مدیر یک وبلاگ تکنولوژی در ویتنام منتشر شده است. سامسونگ در این کشور یک کارخانه دارد، بسیاری از مدل های گلکسی نوت 7 برای آمریکا که چندی پبش توسط fcc تائید شد، علامت  “Made in Vietnam” را به همراه داشتند. از این رو به احتمال زیاد  این تصویر، چیزی بیش از یک رندر به خوبی طراحی شده است و می توان به آن استناد کرد.

تمام شایعاتی که تا کنون در مورد گلکسی نوت 7 شنیده ایم، با این تصویر مطابقت دارد. گلکسی نوت 7 با نمایشگر شیب دار از دو طرف که سامسونگ آن را “اج” می نامد، همراه است. همچنین دارای سنسور بیومتریک اسکنر چشم است. از طرفی پورت USB نوع C نیز در بخش پایین گوشی دیده می شود. گلکسی نوت 7 به رنگ جدید مرجان دریایی آبی نیز عرضه خواهد شد.

همانطور که می بینید، علاوه بر رنگ زیبای آبی که سامسونگ برای دستگاه در نظر گرفته است، قلم گلکسی نوت 7 نیز با آن هماهنگی رنگ دارد. همچنین در بدنه ی این قلم همان جنس فلز براقی که برای کناره های گوشی استفاده شده است، مشاهده می شود. قلم گلکسی نوت 7 ، با ویژگی های جدیدی همراه است، همچنین نرم افزار آن نیز تا حدی بهینه سازی شده است.

حال خبر جالب این جاست که مای نگوین، صاحب Luxury Mobile و یک وبلاگ تکنولوژی در صفحه ی فیسبوک خود تصویر بالا را منتشر کرد و در توضیحات آن نوشت، قلم گلکسی نوت 7 امکان استفاده در زیر آب را نیز برای کاربر فراهم می کند. همانطور که انتظار می رود، گلکسی نوت 7 نیز مانند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، ضد آب است.

آنچه اکنون در مورد آن کنجکاویم این است که چگونه می توان با قلم گلکسی نوت در زیر آب نوشت. با توجه به عمق شیار قلم در شاسی گوشی، قطعا آب داخل آن خواهد رفت. البته در توانایی مهندسی سامسونگ تردیدی نیست.

با توجه به اینکه 12 مرداد گلکسی نوت 7 به صورت رسمی از سوی این کمپانی معرفی خواهد شد، حتما در روزهای آتی اطلاعات بیشتری بدست خواهیم آورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر