;
coinex

Galaxy Tab S3 در تاریخ 1 سپتامبر معرفی می شود

Galaxy Tab S3 در تاریخ 1 سپتامبر معرفی می شود

همان طور که می دانید شرکت سامسونگ قصد دارد در تاریخ 2 آگوست از پرچمدار جدید خود به نام گلکسی نوت 7 رونمایی کند و در حال حاضر تمرکز زیادی بر روی این موضوع دارد. اما این به معنای آن نیست که سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 با دست خالی حضور پیدا می کند. پیش از این شنیده شد که چند دستگاه تبلت جدید و یک پوشیدنی جدید از سری Gear در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. اما به احتمال فراوان در این رویداد شاهد معرفی تبلت Galaxy Tab S3 خواهیم بود.

افشا کننده معروف روس، به نام Eldar Murtazin که سابقه خوبی در افشای اطلاعات محصولات سامسونگ دارد و سال گذشته نیز تاریخ دقیق برگزاری رویداد سامسونگ در برلین را به درستی حدس زده بود. این فرد با انجام توئیتی از معرفی تبلت گلکسی تب اس 3 در تاریخ 1 سپتامبر خبر داد.

احتمالاً تبلت گلکسی تب اس 3 که از آن به عنوان جانشین گلکسی تب اس 2 یاد می شود دارای نسبت تصویر 4 به 3 خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این تبلت موجود نیست، اما به طور حتم تبلت قدرتمند تر و بهتری نسبت به تبلت سال گذشته گلکسی اس 2 خواهد بود.

با توجه به زمان رونمایی، بعید است که در این تبلت شاهد اجرای اندروید 7 نوقا باشیم. اما به احتمال فراوان در مدتی بعد از عرضه، بروزرسانی اندروید برای این تبلت منتشر خواهد شد. اما با توجه به اینکه اندروید 6 مارشمالو برای تبلت گلکسی اس 2 همین ماه پیش عرضه شد، پیش بینی می شود که اندروید 7 نوقا برای Galaxy Tab S3 در فاصله زمانی طولانی بعد از عرضه، منتشر شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر