;
coinex

در اندروید 7 نوقا می توانید ببینید از کجا برنامه را نصب می کنید

در اندروید 7 نوقا می توانید ببینید از کجا برنامه را نصب می کنیدبنا به گزارشی از گوگل، آخرین نسخه ی پیش نمایش اندروید 7 نوقا ، یعنی آخرین نسخه ای که قبل از انتشار به روز رسانی عمومی در دسترس قرار می گیرد، معرفی شده است.  هر آنچه که ما در این نسخه می بینیم، انتظار می رود که در اندروید 7 نیز دیده شود. یکی از تغییرات کوچک در مورد نصب برنامه های کاربردی بر روی دستگاه است.

به نظر می رسد که زمانی که کاربر به اطلاعات برنامه ای که قصد نصب کردن آن را دارد، نگاهی می اندازد، در آن بخشی به نام “store” مشاهده می کند که نشان می دهد که برنامه نصب شده در گوگل پلی ارائه شده و یا به صورت جانبی بارگزاری شده است(به صورت Package Installer). البته متاسفانه به نظر می رسد که همین دو گزینه را ارائه می دهد، زیرا برنامه ای از اپ استور آمازون در این نسخه تست شد و نشان داد که منبع آن Package Installer است.

شاید با خود فکر می کنید که این قابلیت چه فایده ای دارد؟ برخی ادعا می کنند که برنامه هایی که از Package Installer می آیند منجر به مشکلات DRM شده و یا مسائلی در نصب برنامه بوجود می آورند. شرکت های امنیتی می توانند با استفاده از این اطلاعات به محدود کردن برنامه های جانبی بارگیری شده بپردازند و مشکلات نرم افزار های مخرب بالقوه را به حداقل برسانند.

بخشی به نام "store" مشاهده می کند که نشان می دهد که برنامه نصب شده در گوگل پلی ارائه شده و یا به صورت جانبی بارگزاری شده است بخشی به نام "store" مشاهده می کند که نشان می دهد که برنامه نصب شده در گوگل پلی ارائه شده و یا به صورت جانبی بارگزاری شده است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر