;
coinex

فلبت 6.6 اینچی با نام Honor Note 8 در وب سایت TENAA رویت شد

فلبت 6.6 اینچی با نام Honor Note 8 در وب سایت TENAA رویت شد

اگر لیست منتشر شده بر روی سایت رسمی سازمان نظارتی TENAA درست باشد، شرکت هواوی که بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند در کشور چین، برنامه دارد تا طی هفته های آینده از موبایلی قدرتمند رونمایی کند. این گوشی هوشمند در وب سایت TENAA با نام Honor EDI-ALI10 شناخته می شود اما پیش بینی می شود که با نام Honor Note 8 راهی بازار شود. طبق لیست منتشر شده TENAA این گوشی دارای مشخصات سخت افزاری بسیار بالا خواهد بود.

صفحه نمایش 6.6 اینچی یکی از ویژگی های اصلی گوشی به شمار می رود و در کانون توجهات قرار خواهد گرفت. آنر نوت 8 همچنین رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی را ارائه می دهد. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ساختار حافظه ای دستگاه را تشکیل می دهند. هر چند که نامی از چیپ ست این گوشی به میان نیامده است اما با توجه به وجود پردازنده 8 هسته ای با قدرت پردازشی 2.5 گیگاهرتز، می توان پیش بینی کرد که شاهد چیپ ست Kirin 955 در این گوشی خواهیم بود. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی تعبیه شده است. همچنین یک حسگر اثر انگشت در قسمت پشت آنر نوت 8 وجود دارد. تامین انرژی این گوشی توسط باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی صورت می گیرد.

از لحاظ نرم افزاری به نظر می رسد که این گوشی اندروید 6 مارشمالو را به عنوان  سیستم عامل پیش فرض بر روی خود داشته باشد اما احتمالاً در آینده نزدیک شاهد عرضه اندروید 7 نوقا برای آن خواهیم بود. وزن Honor Note 8 معادل 219 گرم بوده و دارای طول 178.8 عرض 90.9 و ضخامت 7.18 میلی متر است.

به نظر می رسد که هواوی این گوشی را برای رقابت با شیائوی می مکس (6.44 اینچی) و لنوو فب 2 پرو (6.4 اینچی) عرضه خواهد کرد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که هواوی چه زمانی از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر