;
coinex

گوشی اوپو F1s از دوربین سلفی فوق العاده ای برخوردار خواهد بود

گفته می شود که گوشی اوپو F1s از دوربین سلفی پرقدرتی برخوردار می شود.

اگر از کسانی هستید که از گوشی های کوچک و فشرده اما مجهز به دوربین های پر قدرت لذت می برید، پس با شنیدن انتشار گوشی اوپو F1s خوشحال خواهید شد. کمپانی اوپو چند روز گذشته چند تیزر تبلیغاتی را درباره ی این دستگاه منتشر کرد؛ و در حال حاضر، شایعه ی منتشر شده پیرامون گوشی جدید اوپو، برخی خصوصیات آن را مشخص خواهد کرد.

گفته می شود که گوشی اوپو F1s با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی همراه خواهد بود؛ این دوربین در مقایسه با  دوربین های 5 و 8 مگاپیکسلی موجود در بازار، جزئیات بیشتری را به تصویر خواهد کشید. اخبار لو رفته همچنین مدعی هستند که دوربین سلفی گوشی اوپو F1s با فیلتر ها و مودهای پیشرفته همراه خواهد بود.

این منبع خبری از وجود سنسور اثرانگشت در گوشی جدید اوپو خبر می دهد که گفته می شود در دکمه ی هوم دستگاه قرار گرفته است.

گوشی اصلی اوپو F1 با عنوان متخصص سلفی شناخته می شد؛ این گوشی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار بود اما سنسور اثر انگشت نداشت. با تمام این اوصاف، این اولین بار نیست که کمپانی اوپو برای راه اندازی یک گوشی با دوربین 16 مگاپیکسل و مجهز به سنسور اثر انگشت اقدام می کند؛ گوشی اوپو F1 پلاس که سال گذشته رونمایی شد، با این ویژگی ها همراه بود و از نمایشگر 5.5 اینچی بهره می برد. انتظار می رود که اوپو F1s نیز همانند اوپو F1، از نمایشگر فشرده تر 5 اینچی بهره مند شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر