;
coinex

تصاویر دستگاه های نوکیا که تولید آنها لغو شده است

تصاویر دستگاه های نوکیا که تولید آنها لغو شده استبرخی از دستگاه های نوکیا هیچ وقت به تولید انبوه نرسیده اند، تولید آنها توسط یکی از شرکت های مایکروسافت یا نوکیا متوقف شده است.

پیش تر گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه رندری از ساعت هوشمند Moonraker نوکیا به بیرون درز کرده است . این رندر یک دید کلی از ظاهر گجت پوشیدنی نوکیا ارائه می داد. اکنون ما مطمئنیم که نوکیا محصولات زیادی دارد که هیچ وقت تولید آنها کامل نشده است. تصاویر جدیدی دستگاه های عرضه نشده ی نوکیا را نشان می دهد.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، به نظر می رسد که نوکیا بر طرح های رنگی تکیه کرده است. بیشتر دستگاه ها، گوشی هوشمند هستند ولی یک تبلت که لومیا 2020 است نیز در میان آن ها دیده می شود. این تبلت یک تبلت ویندوز RT است که به زمانی برمی گردد که ویندوز RT استفاده می شد. مشخصات آن شامل یک نمایشگر 8.3 اینچی فول اچ دی و پشتیبانی از قلم استایلوس است.

دیگر دستگاه های نوکیا که در تصویر مشاهده می کنیم، شامل یک گوشی لومیا 650 XL سفید رنگ و همچنین یک گوشی دیگر اندرویدی به نام نوکیا XL 2 می شود. مشخص نیست که دیگر گوشی ها چه نام دارند. همچنین هیچ گونه اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی مایکروسافت(همانطور که می دانید نوکیا مدتی حق امتیاز تولید گوشی های هوشمند خود را به مایکروسافت واگذار کرد) و یا نوکیا عرضه ی این دستگاه ها را متوقف کرده اند، در اختیار نیست. به طور مثال تبلت لومیا 2020 ممکن است به دلیل لغو شدن تولید ویندوز RT و عدم تقاضای آن متوقف شده باشد و شاید مایکروسافت ترجیح داده است که بر روی تولید سرفیس متمرکز شود.

در هر صورت جالب است که بداینم چه مدل هایی از دستگاه های نوکیا ممکن بود وارد بازار شود. همچنین لازم به ذکر است که شایعات نشان می دهند که نوکیا با چند گوشی هوشمند دوباره به چین باز می گردد، ما کنجکاویم که ببینیم این کمپانی که زمانی یکی از غول های تولید کننده ی گوشی های هوشمند بود، این بار چه مدل هایی عرضه خواهد کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر