coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کمپانی شیائومی رسما از گوشی ردمی پرو رونمایی کرد

کمپانی شیائومی طی یک رویداد رسانه ای در چین، از گوشی ردمی پرو مجهز به دوربین دوگانه و تراشه ی ده هسته ای، به طور رسمی رونمایی کرد.

گوشی ردمی پرو که بازار محصولات مقرون به صرفه را مد نظر قرار داده از یک نمایشگر 5.5 اینچی اولد و تمام اچ دی بهره می برد. نقطه ی جالب توجه درباره ی این گوشی، تنظیمات دوربین دوگانه است که در نمای پشتی دستگاه مشاهده می کنید؛ یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی (Sony IMX 258) همراه با یک دوربین ثانویه ی 5 مگاپیکسلی که اطلاعات عمقی را به تصاویر اضافه می کند، تنظیمات دوربین دوگانه ی گوشی ردمی پرو را تشکیل داده اند. دوربین ثانویه به یک پردازنده ی عمق زمینه در تصویر مجهز شده است.

از نقطه نظر قدرت گوشی ردمی پرو باید گفت که تراشه ی مدیا تک هلیو X20 علاوه بر پردازنده ی ده هسته ای که در 3 شاخه ی مختلف تعبیه شده،  بسیار وسوسه کننده است. دو هسته ی کورتکس A72 با قدرت پردازشی 2.5 گیگاهرتز، چهار هسته ی کورتکس A53 با قدرت پردازشی 2.0 گیگاهرتز به علاوه ی چهار هسته ی کورتکس A53 با قدرت پردازشی 1.5 گیگاهرتز، این مجموعه ی ده هسته ای را تشکیل داده اند.

از دیگر ویژگی های گوشی ردمی پرو می توان به رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه ی 128 گیگابایتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت، اتصال LTE همراه با VoLTE و باتری 4050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. گوشی ردمی پرو نیز همانند می 5 از سنسور اثر انگشت و پورت یو اس بی نوع سی برخودار است.

گوشی شیائومی ردمی پرو با قیمت 1499 یوان معادل 225 دلار به فروش خواهد رسید؛ البته این قیمت برای نسخه ی استاندارد با تراشه ی هلیو X20، رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. نسخه ی مجهز به تراشه ی هلیو X25 با رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی، با قیمت 1699 یوان معادل 155 دلار به فروش خواهد رسید. برای نسخه ی رده بالای گوشی ردمی پرو با تراشه ی هلیو X25، رم 4 گیگابایتی و حافظه ی فلش 128 گیگابایتی، قیمت 1999 یوان معادل 300 دلار در نظر گرفته شده است.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر