;
coinex

مشخصات گوشی Axon 7 Mini فاش شد

مشخصات گوشی Axon 7 Mini فاش شد

به تازگی مشخصات یک گوشی از شرکت ZTE در فضای اینترنت منتشر شد و گفته می شود که این مشخصات منتسب به ورژنی از گوشی Axon 7 است. این گوشی که Axon 7 mini نام خواهد داشت نسخه کوچکتر گوشی Axon 7 به شمار می رود که در تاریخ 26 می در چین معرفی شد و یک ماه بعد در بازار اروپا عرضه شد.

مشخصات این گوشی البته شباهت زیادی به گوشی Axon Mini دارد که سال گذشته به همراه صفحه نمایش مجهز به فناوری فورس تاچ عرضه شده بود. گوشی Axon Mini دارای صفحه نمایش حساس به فشار 5.2 اینچی از نوع OLED بوده و رزولوشن 1920 در 1080 فول اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدارگون 615 و پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز تامین می شود. 3 گیگابایت حافظه رم پردازشی و 16 گیگابایت حافظه داخلی ساختاری حاظفه ای آن را تشکیل می دهند. دوربین اصلی و سلفی این دستگاه به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی است. اندروید 5.1 لالی پاپ و باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این گوشی هستند.

گوشی Axon 7 mini نیز مشخصات بسیار مشابه ای به Axon Mini دارد. تنها تفاوت این دو گوشی به چیپ ست آنها مربوط می شود که گوشی Axon 7 Mini به چیپ ست اسنپدراگون 617 مجهز است. این گوشی نیز دارای صفجه نمایش 5.2 اینچی بوده و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. 3 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه داخلی ساختار حافظه این گوشی را تشکیل می دهند. این گوشی نیز دارای دوربین اصلی و سلفی 13 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود. Axon 7 Mini همچنین دو سیمکارته بوده و از تکنولوژی NFC پشتیبانی می کند.

گوشی Axon Mini دارای قیمت 150 دلاری بود؛ اما مشخص نیست که Axon 7 Mini دارای چه برچسب قیمتی خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر