;
coinex

طراحی ظاهری نکسوس Marlin اچ تی سی

طراحی ظاهری نکسوس Marlin اچ تی سینکسوس Marlin یکی از دو گوشی نکسوس گوگا است که کمپانی اچ تی سی در سال جاری آن را تولید خواهد کرد.

شایعات نشان می دهند که اچ تی سی در حال کار بر روی دو گوشی نکسوس به نام های نکسوس Sailfish  و نکسوس Marlin برای سال جاری است. به تازگی رندری از نکسوس Sailfish  در محیط آنلاین منتشر شد و اکنون نیز رندی از نکسوس Marlin در سایت TechDroider دیده شده است.

باید اشاره کنیم که رندر های Marlin در سایت TechDroider بر اساس اطلاعاتی است که منبع آنها ارائه داده است. برای مدل Sailfish  نیز سایت Android Police همین روند را پیش گرفت. زمانی که اطلاعات فاش شده در مورد دستگاه به محصول واقعی نزدیک باشد، با اینکه نمی توان گفت رندر های طراحی شده دقیقا مشابه محصول نهایی هستند ولی با این حال ایده ی خوبی از آنچه باید در انتظارش باشیم، ارائه می دهد.

بدیهی است که طراحی نکسوس Sailfish نسبت به طراحی نکسوس Marlin متفاوت است. قاب شیشه ای پشت حذف شده ولی سنسور اثر انگشت در قاب پشتی و وسط گوشی باقی مانده است. در برخی ویژگی ها نیز شباهت هایی بین این دو مدل وجود دارد.

گفته می شود که نکسوس Marlin بین این دو مدل، سایز بزرگتری دارد، این گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی همراه خواهد بود در حالی که نکسوس Sailfish  نمایشگر 5 اینچی دارد. متاسفانه تاریخ معرفی نکسوس Sailfish و نکسوس Marlin توسط اچ تی سی و گوگل مشخص نشده است، اما با توجه به سنت گوگل، گوشی های نکسوس این کمپانی باید کمی بعد در سال جاری معرفی شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر