;
coinex

چیپ ست اگزینوس 8895 سامسونگ در وب سایت Zauba رویت شد

چیپ ست اگزینوس 8895 سامسونگ در وب سایت Zauba رویت شد

طبق لیست سایت هندی واردات صادراتی Zauba، سامسونگ یک جفت بُرد را برای انجام آزمایش به این کشور فرستاده است. نکته جالب در مورد این بُرد ها این است که بر روی هر دو آنها چیپ ست معرفی نشده اگزینوس 8895 سامسونگ قرار دارد.

چیپ ست سطح بالا سامسونگ، چیپ ست اگزینوس 8890 است که در حال حاضر در گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به کار گرفته شده است. دیروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که یک نمونه اولیه از گوشی گلگسی نوت 7 را به تصویر می کشید و نشان می داد که این فبلت به چیپ ست اگزینوس 8890 مجهز خواهد بود. با ظهور شایعات جدید، ممکن است این تصور ایجاد شود که چیپ ست اگزینوس 8895 سامسونگ، نخستین بار در گوشی گلکسی نوت 7 به کار گرفته شود. اما به نظر نمی رسد که این چنین باشد.

دلیل تولید اگزینوس 8895، تفاوت زیادی با چیپ ست اسنپدراگون 821 کوالکام که چندی پیش معرفی شد، ندارد. چیپ ست اسنپدراگون 821 کوالکام، یکبار دیگر از پردازنده 4 هسته ای با هسته های سفارشی شده Kyro بهره می برد و این در حالی است که سرعت کلاک آن بین 10 الی 25 درصد نسبت به نسل قبل افزایش یافته است. ماکزیمم فرکانس کاری پردازنده اسنپدراگون 821 از 2.2 گیگاهرتز به 2.4 گیگاهرتز ارتقا پیدا کرده. علاوه بر این میزان ذخیره انرژی  این چیپ ست از 1.6 گیگاهرتز به 2.0 گیگاهرتز تغییر کرده است. به نظر می رسد که چیپ ست پرچمدار بعدی اسنپدراگون 830 نام داشته باشد.

از همین رو و به مانند کوالکام، پیش بینی می شود که چیپ ست پرچمدار بعدی سامسونگ، اگزینوس 8895 نباشد و شاهد استفاده آن در گوشی های گلکسی اس 8 سال آینده نباشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر