;
coinex

تنها 1.2 میلیون از گوشی های لومیا در سه ماهه ی دوم سال 2016 فروخته شده است

کمپانی مایکروسافت در سه ماهه ی دوم سال 2016 (آوریل تا ژوئن) تنها 1.2 میلیون واحد از گوشی های لومیا را به فروش رسانده است.

این کمپانی از روش معمول برای انتشار نتایج مالی استفاده نکرده است، بلکه تشکیل پرونده ی جدید مایکروسافت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار، تعداد فروش گوشی های لومیا را مشخص کرده است. کمپانی مایکروسافت در این سند خاطر نشان می کند که در سال مالی 2016 که از 1 جولای 2015 آغاز شده و تا 30 ژوئن 2016 ادامه داشته است، در مجموع 13.8 میلیون واحد از گوشی های لومیا را به فروش رسانده است.

محاسبه ی تعداد فروش در سه ماهه ی دوم سال 2016 (سه ماهه ی آخر سال مالی 2016 مایکروسافت) بسیار آسان است چرا که آمار رسمی ماه های گذشته در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود. فروش در سه ماهه ی نخست، 5.8 میلیون، در سه ماهه ی دوم 4.5 میلیون و در سه ماهه ی سوم، 2.3 میلیون دستگاه بوده است.

این بدان معناست که فروش گوشی های لومیا از سه ماهه ی اول 2016 تا سه ماهه ی دوم به نصف رسیده است. فروش گوشی های لومیا در سه ماهه ی دوم سال 2016 (سه ماهه ی چهارم رسمی در سال مالی مایکروسافت) تنها 1.2 میلیون دستگاه بوده است. این عملکرد ضعیف چندان دور از ذهن نیست، چرا که این کمپانی اخیرا برای ساخت گوشی های هوشمند متمرکز نبوده است. این گرایش کاملا مشخص است؛ اگر مایکروسافت با همین ضریب ادامه دهد، تا چند ماه آینده موفق به فروش هیچ گوشی نخواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر