;
coinex

احراز هویت دو مرحله ای به واتس اپ اضافه می شود

احراز هویت دو مرحله ای به واتس اپ اضافه می شودسرویس های آنلاین و وب سایت های زیادی هستند که سیستم احراز هویت دو مرحله ای را برای امنیت بیشتر کاربران ایجاد کرده اند. یک مثال خوب در این باره، بانک های سراسر دنیا هستند که هنگام خرید آنلاین یا انتقال به حساب دیگر، از شما کلید واژه ای برای بررسی می خواهند.

گفته می شود که واتس اپ، به زودی این قابلیت را برای کاربرانش به ارمغان می آورد. در حال حاضر تلگرام این ویژگی را دارد. می توانید از بخش تنظیمات امنیتی به احراز هویت دو مرحله ای دست یابید.

بر اساس بررسی آخرین نسخه ی بتای واتس اپ، یک سری از فایل ها در این APK یافت شده اند که به احراز هویت دو مرحله ای اشاره می کنند. البته اینکه دقیقا چه چیزی انجام می شود مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که این برنامه ی محبوب پیام رسان با چه جزئیاتی قابلیت احراز هویت دو مرحله ای را ارائه می دهد.

در حال حاضر زمانی که برای اولین بار واتس اپ را نصب می کنید، یک کد مورد نیاز خواهد بود، زمانی که آن را بر روی گوشی جدیدی نصب می کنید نیز این کد را باید وارد کنید، برخی بر این باورند که شاید این همان احراز هویت دو مرحله ای باشد. با وجود سیستم فعلی، مشخص نیست که چرا واتس اپ قصد تغییر آن را دارد.

ممکن است این زمانی بکار آید که شما در تلاش هستید تا از مکالمات خود در واتس اپ، بک آپ بگیرید، در این زمان واتس اپ باید بداند که شما صاحب گوشی هستید. البته این در حد حدس و گمان است. باید منتظر باشیم تا در به روز رسانی بعدی این برنامه ویژگی های جزئی آن را دریابیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر