;
coinex

تصاویری از گوشی لنوو Moto Z Play در فضای اینترنت منتشر شد

کمپانی لنوو در زمان راه اندازی گوشی های موتو زد و موتو زد فورس در ماه ژوئن، اعلام کرد که گوشی لنوو Moto Z Play نیز در راه است.

یکی از کاربران گوگل پلاس با نام HelloMotoHK که به انتشار اخبار محصولات و گوشی های موتورولا معروف است، تصاویری از گوشی لنوو Moto Z Play را منتشر کرد. در یکی از تصاویر، رابط کاربری One UI لنوو را مشاهده می کنید که در چین کاربرد دارد؛ که احتمالا بیانگر راه اندازی آن در چین است.

گوشی موتو ایکس پلی که نسخه ی پایین رده ی مدل موتو ایکس استایل است، سال گذشته در هند راه اندازی شد، بنابراین راه اندازی آن در یکی از کشورهای آسیایی، در این گوشی نیز تکرار خواهد شد. انتظار می رود که گوشی لنوو Moto Z Play نسبت به سایر هم خانواده ی خود، از باتری بزرگتری برخوردار شود.

طراحی ظاهری گوشی لنوو Moto Z Play تفاوت چندانی با سایر گوشی های موتو زد ندارد. در تصویر مشاهده می کنید که این گوشی از یک اتصال دهنده برخوردار شده است، این بدان معناست که گوشی نامبرده با Moto Mods همراه خواهد بود. شباهت زیاد گوشی لنوو Moto Z Play با نسخه های قبلی به این معنی است که معایبی همچون برجستگی دوربین بزرگ و آهنربای اثر انگشت در این دستگاه نیز تکرار شده است.

برچسب Vector در دو تصویر زیر مشاهده می شود که در واقع نام رمزی یکی از مدل های موتورولا بوده و خبر آن قبل از راه اندازی گوشی موتو زد منتشر شده بود. زمان راه اندازی این گوشی و دسترسی آن در چین هنوز مشخص نیست. این گوشی در مجموع عملکرد بالایی داشته و از قابلیت های جالبی برخوردار است، با اینحال قیمت آن هنوز نامشخص باقی مانده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر