;
coinex

اطلاعات جعبه ی فروش گلکسی نوت 7 شایعات قبلی درباره ی این دستگاه را تایید می کند

شایعات پیرامون گوشی گلکسی نوت 7 از اوایل امسال بر سر زبان ها افتاد و رفته رفته تصویر دقیق تری از این دستگاه را در ذهن افراد ایجاد کرد. از رم 6 گیگابایتی گرفته تا نمایشگر بزرگتر، تقریبا تمام انواع شایعات را شنیدیم. در حال حاضر تقریبا به طور قطع از تمام خصویات این دستگاه اطلاع داریم و تصویری که از بسته ی نهایی فروش این دستگاه منتشر شده، دانسته های قبلی ما را تایید می کند.

گوشی گلکسی نوت 7 همانند گلکسی نوت 5 از رم 4 گیگابایتی برخوردار شده، اما نسخه ی حافظه ی استاندارد، 64 گیگابایتی خواهد بود و با قابلیت نصب میکرو اس دی کارت همراه است. این احتمال وجود دارد که نسخه ی 32 گیگابایتی برای برخی بازارها در نظر گرفته شود. این گوشی از تاییدیه ی IP68 برخوردار است که مقاوم بودن در برابر آب گلکسی نوت 7 را نشان می دهد. ویژگی هایی همچون دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پردازنده ی اگزینوس هشت هسته ای (احتمالا اگزینوس 8890 خواهد بود) و اتصال Cat .12 LTE در این دستگاه مشابه پرچمداران گلکسی اس 7  گلکسی اس 7 اج طراحی شده اند. نمایشگر گلکسی نوت 7 در اندازه ی 5.7 اینچ طراحی شده و لبه های آن مانند گلکسی اس 7 اج خمیده است؛ لازم به ذکر است که نسخه ی نمایشگر مسطح برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است.

از دیگر ویژگی های این دستگاه که روی جعبه ی آن مشخص نشده می توان به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، اسکنر عنبیه ی چشم، پورت یو اس بی نوع سی، قلم استایلوس S Pen و اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این دستگاه در گزینه های رنگی طلایی، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. منتظر اخبار رسمی معرفی گلکسی نوت 7 باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.
منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر